پاسخ و پرسش های متداول

پاسخ و پرسش های متداول

زمان ارسال محصولات چقدر است؟

به دلیل فعالیت فروشگاه هیلاتل در تهران، ارسال کالا در داخل مناطق 22 گانه تهران از طریق پیک و تا ظرف 24 ساعت انجام خواهد شد و در شهرستان ها بسته به مسافت و نوع کالا از طریق کالارسان ها (پست و تیپاکس) ظرف مدت زمان 2 الی 7 روز کاری انجام می شود، توجه داشته باشید که در صورت سفارش در زمان تعطیلی های رسمی و یا ایجاد شرایط کشوری خاص زمان تحویل کالا افزایش خواهد یافت. 

**امکان ارسال کالا در تهران و فقط مناطق 22 گانه تهران به صورت فوری در بازه 10 الی 20 وجود دارد.**

هزینه ارسال چقدر می باشد؟

هزینه ارسال کالا در داخل تهران برای ارسال عادی 79 هزار تومان برای و برای ارسال فوری 89 هزار تومان می باشد، همچنین برای ارسال خارج از شهر تهران نیز مبلغ 59 هزار تومان برای تمام استان های کشور در نظر گرفته شده است.

از کجا مطمئن بشیم که خریدمون موفقیت آمیز بوده؟

خرید از فروشگاه اینترنتی هیلاتل از طریق درگاه های بانکی داخل سایت انجام می پذیرد و پس از تایید پرداخت پیامکی مبنی بر شماره و اطلاعات سفارش برایتان ارسال میگردد؛ همچنین برای در جریان قرار گرفتن بهتر شما از پردازش و ارسال کالا تمامی مراحل از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

نحوه خرید از سایت هیلاتل به چه صورت است؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی شهر جانبی هیلاتل باید ابتدا به صفحه محصولات مورد نظر خود برید و آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید ، سپس با مراجعه به سبدخریدتان فرم ثبت نام را با دقت پر کنید و اطلاعات خود را داخل سایت وارد نمایید.

برای پرداخت اینترنتی به این موارد نیاز خواهید داشت :

1- شماره کارت 16 رقمی کارت عابر بانک

2- تاریخ انقضای کارت بانکی

3- کد CVV2 کارت بانکی

4- رمز دوم پویا بانک

گارانتی کالا ها به چه صورت است؟

شهر جانبی هیلاتل مدت زمان 10 روز را برای تست و بررسی کالا ها در نظر گرفته که در صورت مغایرت محتوا و بروز مشکل می توانید کالا را مرجوع نمایید، اما از نظر گارانتی بلند مدت تنها محصولاتی که دارای کارت گارانتی می باشند امکان دریافت خدمات و پشتیبانی را از نمایندگی شرکت های گارانتی کننده که نام و تلفن آنها بر روی گارانتی قرار داده شده دارند.

انصراف از خرید نهایتا 24 ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر است و مواردی از جمله باز شدگی کالا و مخدوش شدن بسته بندی آن را ابطال می کند.

**تمامی کالاها از انبار هیلاتل ارسال میشوند و قبل از ارسال تصاویر بسته بندی و کالای ارسالی ضبط میگردد که در صورت نیاز به مشتری ارسال شود.**

آیا امکان عودت کالا وجود دارد؟

1- کالا های دارای کارت گارانتی ، خدماتشان مرتبط به شرکت گارانتی کننده می باشند و فروشگاه هیلاتل مسئولیتی بابت خدمات پس از فروش آنها ندارد.

2- در صورت مغایرت کالای ارسال شده با محتویات سفارش امکان عودت کالا نهایتا تا 24 ساعت پس از تحویل کالا وجود دارد.

3- در صورت خراب بودن محصول اعم از شکستگی ، پارگی و کار نکردن محصول ، امکان بازگشت کالا تنها تا 24 ساعت پس از تحویل کالا وجود دارد.

4- هرگونه خسارتی که هنگام حمل و نقل به کالا وارد شده باشد ، پس از هماهنگی با فروشگاه تا 24 پس از تحویل امکان عودت دارد.

5- در صورت انصراف از خرید کالا زمانی که کالا برای مشتری ارسال شده باشد ، هزینه رفت و برگشت کالا از مبلغ خرید کسر شده و مابه التفاوت وجه برای مشتری واریز خواهد شد.

6- در صورت عدم مغایرت کالا با کالای سفارشی ، امکان برگشت کالا بعد از 24 ساعت امکان پذیر نخواهد بود و در صورت انصراف از خرید تا 24 ساعت بعد از سفارش ، هزینه رفت و برگشت کالا از مبلغ خرید کسر شده و مابه التفاوت وجه برای مشتری واریز خواهد شد.

7- در صورت مغایرت کالای تحویل شده با کالای سفارشی ، موارد زیر امکان عودت کالا را از بین میبرند:

– ایجاد هرگونه خط و خش روی کالا توسط مشتری

– ایجاد خراش روی محصول توسط مشتری

– پارگی کارتن کالا یا محتویات داخل کارتن توسط مشتری

– کسر شدن محتویات داخل جعبه محصول

– استفاده از کالا

کالای باز در محصولات هیلاتل چیست؟

کالا هایی که در فروشگاه جعبه گشایی شده و از آنها عکس یا فیلم گرفته شده و یا جعبه ی کالا  آسیب دیده که با عنوان کالای جعبه باز روی سایت هیلاتل موجود شده است.

همچنان میتوانید برای اطلاع دقیق از وضعیت کالا با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.