نحوه بازگشت محصول

شرایط بازگشت کالا

 شهر جانبی هیلاتل برای اطمینان از خرید اینترنتی شرایطی را فراهم آورده است تا مشتریان عزیز بتوانند تا 10 روز پس از تحویل کالا و داشتن مشکل در محصول آن را به راحتی مرجوع نمایند، به این شکل که تنها کافیست تا حداکثر 10 روز به بخش خدمات پس از فروش ما اطلاع رسانی کنید و بسته بندی محصول را به شکل سالم ، همراه با اقلام بسته بندی و خود کالا برای ما ارسال کنید سپس کارشناسان ما محصول را بررسی و هزینه را برای شما عودت می نمایند؛ روند کار به طور دقیق تر در قسمت زیر بیان شده:

  • تماس با بخش خدمات پس از فروش شهر جانبی هیلاتل در ساعات 10 تا 22 هر روز "به جز ایام تعطیل عمومی"
  •  هماهنگی با پشتیبانی و ارسال کالا
  •  تست وبررسی کالا توسط کارشناسان هیلاتل و اعلام نتیجه به مشتری در سریع ترین زمان ممکن 
  •  استرداد وجه تا حداکثر 48 ساعت کاری به حساب مشتری و یا ارسال کالای جدید

 

کالاهایی قابل بازگشت 

  • کالا های برقی و الکتریکی که نقص فنی دارند.
  • محصولاتی که از عدم سلامت فیزیکی برخوردار هستند.
  • محصولاتی که به شکل اشتباهی ارسال شده اند.

 

کالاهایی دارای گارانتی 

برای محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی بلند مدت می باشند باید به شرکت گارانتی کنند مراجعه و مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید. همچنین توجه داشته باشید که تمامی محصولات هیلاتل از تضمین 7 روزه کالا برخوردار هستند که در صورت بروز مشکل پس از بررسی کارشناسان امکان عودت کالا (جهت تعویض و یا برگشت وجه) امکان پذیر است. گارانتی VIP هیلاتل (6 ماه) : خریداران می توانند با پرداخت هزینه اضافه و انتخاب این گارانتی از یک ماه گارانتی تعویض به همراه 6 ماه گارانتی تعمیر بهره مند شوند.

 

هزینه های باز ارسال اجناس مرجوعی

  • اگر کالا دارای ایراد فنی یا فیزیکی باشد، هزینه‌های ارسال به عهده هیلاتل است. "به شرط تایید کارشناسان" 
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد توسط کارشناسان جانبی، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.