بهترین اسپیکر برای فضای باز

بهترین اسپیکر برای فضای باز

با در نظر گرفتن اینکه امروزه استفاده از اسپیکرها در میان افراد خیلی رایج شده است؛ بنابراین برای طبیعت گردی یا کمپ‌های یک یا چند روزه که افراد زیادی شرکت می‌کنند، برای ایجاد حس و حال خوب و گوش دادن به موسیقی، باید از اسپیکر آن هم مناسب فضای باز استفاده کرد.

به طوری که امروزه انواعی از اسپیکر برای کوهنوردی، مسافرت و طبیعت ‌گردی وغیره طراحی و وارد بازار شده است. به همین دلیل شما می‌توانید بهترین اسپیکر فضای باز را با توجه به شرایط و نیازی که دارید تهیه کنید. البته ما در این مقاله به بررسی راهنمای خرید اسپیکر مناسب فضای باز مثل جنگل، کنار دریا و کوهنوردی خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر برای فضای باز

 اسپیکرهایی که برای فضای باز استفاده می‌شوند نسبت به اسپیکرهایی که در محیط‌های کوچک و بسته خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند یکسری تفاوت اساسی با هم دارند. مثلا این دسته از اسپیکرهایی که در فضای باز کاربرد دارند از توانایی پخش صدای بیشتری برخوردار هستند؛ چراکه صدای این دستگاه‌ها باید واضح و بلند باشد تا در طبیعت و دیگر محیط‌ها پخش شود.

راهنمای خرید بهترین اسپیکر برای فضای باز
  • سبک و قابل حمل بودن 

یکی از چندین فاکتور اساسی و مهم در خرید اسپیکر آن هم برای گردش، سبک و قابل حمل بودن آن است‌. مدل‌های قدیمی اسپیکرها حجم زیادی داشتند و بیشتر دست و پا گیر بودند. در حالی که امروزه انواعی از اسپیکر با قابلیت‌های مختلف و ابعاد متفاوت تولید می‌شود.

بنابراین با توجه به اینکه حمل کردن همیشگی این گجت‌ها ممکن است تبدیل به کار حوصله سر بری شود، پس یک اسپیکر قابل حمل را انتخاب کنید.

  • اتصال سریع

اتصال سریع باعث استفاده راحت می‌شود. پس هنگام انتخاب بهترین اسپیکر برای فضای باز به توانایی اتصال آن هم توجه کنید. برای چک کردن این موضوع حتما از تکنولوژی جدید اسپیکر و پشتیبانی از گوشی یا هر دستگاه دیگر اطمینان حاصل کنید.

  • حذف اتصالات سیمی 

وجود سیم‌های اسپیکر آن را تبدیل به یک دردسر بزرگ می‌کند؛ بنابراین هنگام خرید اسپیکر جی بی ال یا مدل‌های دیگر آن حتما از حذف اتصالات سیمی مطمئن شوید؛ چراکه نبود این اتصالات باعث سهولت استفاده از اسپیکر می‌شود.

ویژگی های یک اسپیکر مناسب برای فضای باز

برای آشنایی با ویژگی های اسپیکر مناسب فضای باز باید بدانید که این وسیله یکسری ویژگی‌های خاصی دارد که آن را تبدیل به بهترین کرده است. البته ناگفته نماند که ویژگی‌های این وسیله با توجه به پارامترهای مختلفی امکان دارد متفاوت باشد.

  • قطر و تعداد درایو در اسپیکر

قطر درایو در اسپیکر تعیین کننده کیفیت و قدرت صدا است؛ بنابراین اگر توان صدا اسپیکر برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است این فاکتور را از یاد نبرید؛ بنابراین ابعاد اسپیکر بر روی درایو آن تاثیر گذار است و تعداد درایو نیز روی بلندی صدا تاثیر می‌گذارد. مثلا برخی از گجت‌ها ۲ درایو دارند که می‌توانند صدا را به شکل استریو خارج کنند.

  • داینامینک رنج یا پاسخ فرکانسی

گجت‌هایی که به منظور پخش موسیقی طراحی شدند، از یک مقوله مهمی به نام پاسخ فرکانسی یا داینامیک رنج برخوردارند. منظور از پاسخ فرکانسی همان محدوده فرکانس پوششی در بلندگو است که هر چقدر وسیع‌تر باشد صدا بم و با کیفیت‌تر است.

  • نورپردازی

یکی از ویژگی‌های بهترین اسپیکر برای فضای باز  قابلیت نورپردازی آن است. در واقع برخی از اسپیکرها از ویژگی نورپردازی برخوردار هستند که این قابلیت به گجت‌ها زیبایی خاصی می‌بخشد.

ویژگی های یک اسپیکر مناسب برای فضای باز
  • ظرفیت باتری

ظرفیت باتری و میزان شارژدهی در اسپیکر مسئله مهمی است که مشخص کننده ویژگی و قابلیت‌های فنی آن است. البته این ویژگی با توجه به ظرفیت باتری، قدرت درایو بهینه بودن اسپیکر متفاوت است؛ اما با این حال هنگام انتخاب بهترین اسپیکر به این فاکتور هم اهمیت دهید.

  • وجود میکروفون داخلی در اسپیکر

شاید فکر کنید که در ویژگی‌های بهترین اسپیکر برای فضای باز، داشتن یا نداشتن میکروفون اهمیت زیادی ندارد. در حالی که اتفاقا این مسئله خیلی هم مهم است و می‌تواند روی کاربرد و عملکرد اسپیکر نیز تاثیر گذار باشد.

معرفی بهترین برند تولید کننده اسپیکر برای طبیعت گردی

اسپیکرهایی که برای فضای باز مناسب هستند، انواع مختلفی دارند که توسط برندهای مختلفی نیز طراحی شده‌اند. برای مثال برند شیائومی، سونی وغیره در زمینه تولید اسپیکر فعالیت می‌کنند.

اسپیکر شیائومی

شیائومی جزو برندهای محبوب و پر طرفدار است که تا الان در زمینه تولید اسپیکر موفق بوده و خوش درخشیده است. بیشتر اسپیکرهای شیائومی ظاهر شبیه به هم دارند. مثلا دارای بدنه‌ای با دیزاین جدید و سبک خاص هستند و به خاطر وزن کمی که دارند، سبک و قابل حمل‌اند. در برخی از گجت‌های شیائومی صفحه نمایشگر ال ای دی وجود دارد که وضعیت باتری، وضعیت اتصال و پخش موسیقی را نشان می‌دهد. انواع اسپیکر شیائومی جزو بهترین اسپیکر کوهنوردی به شمار می‌روند.

اسپیکر سونی

یکی دیگر از تجهیزات خوش ساخت و مورد قبول کاربران این شرکت، انواع اسپیکر سونی است. گجت‌های سونی معمولا از طراحی مینیمال و کوچک با ظاهر کلاسیک و شیکی برخوردار هستند. همچنین به خاطر تمرکز بر کیفیت بدنه، این اسپیکرها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

قیمت بهترین اسپیکر برای فضای باز

تنوع بی نظیر این گجت‌ها در بازار باعث شده تا بتوان انواع رنج قیمت اسپیکر را در بازار مشاهده کرد. به طوری که می‌توان با هر سرمایه‌ای این وسیله را تهیه کرد؛ اما برای تخمین قیمت گجت‌ها در بازار باید اضافه کنیم که بهای این محصولات وابسته به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها است. برای مثال ظرفیت باتری، کیفیت صدا و سبک و قابل حمل بودن سه مورد از اساسی‌ترین موارد تاثیر گذار بر روی قیمت بهترین اسپیکر برای فضای باز است.

فارق از اینکه به دنبال خرید چه نوع از اسپیکر با چه ویژگی و قابلیتی هستید به شما فروشگاه هیلاتل را معرفی می‌کنیم؛ چراکه این فروشگاه عرضه کننده انواع لوازم جانبی مثل اسپیکر است. پس شما می‌توانید هر نوع اسپیکری که مد نظر دارید را در هیلاتل تهیه کنید.

وجود تجربه بالا در زمینه فروش لوازم جانبی و سابقه درخشان در این فروشگاه در آخر باعث شد تا هیلاتل تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های فعال در ایران شود‌.

سخن پایانی

با این حال که در این مقاله به بررسی بهترین اسپیکر برای فضای باز پرداختیم؛ اما فراموش نکنید که بهترین مدل بستگی به سلیقه، نیاز و انتظار شما از گجت دارد؛ اما به طور کلی برای اینکه یک محصول عالی و با کیفیت را خریداری کنید به اصل و اورجینال بودن آن، جنس و ظاهر و کارایی و عملکرد اسپیکر هنگام خرید توجه کنید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.