بهترین اسپیکر برای مهمانی

بهترین اسپیکر برای مهمانی

اسپیکر بهترین سیستم پخش کننده صدا است که به کمک آن می‌توانید شور خاصی به جشن و مهمانی‌های خود بدهید. این دستگاه‌ مدرن و پیشرفته در مارک‌های مختلف تولید می‌شود و در بازار مدل‌های متنوعی دارد که می‌توانید بدون محدودیت و با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب را انجام دهید.

 اسپیکرهای جی بی ال، انکر، ال جی ایکس و سونی جزو بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ها هستند که امکانات خوبی را هم در خود جای داده‌اند. مدل‌های جدید از طریق بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شوند و قورت صدای بالایی دارند. این دستگاه ابعاد مختلفی دارد و قابل حمل است به طوری که می‌توانید هر جایی آن را همراه داشته باشید و موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید.

معرفی چند اسپیکر برای مهمانی و جشن ها

قبل از خرید اسپیکر خانگی بهتر است ابتدا با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهید. تنوع در این سیستم‌های پخش زیاد است و هر برند اسپیکری با سایز، طرح و رنگ و توان متفاوت به بازار عرضه می‌کند. در اینجا به چند مدل پر فروش و کاربردی اشاره می‌کنیم:

  • سپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس JBL Partybox 310

اسپیکر Partybox 310 بهترین اسپیکر برای مهمانی و پارتی است که شما می‌توانید هر جایی آن را همراه خود داشته باشید. این دستگاه ۲۴۰ وات توان خروجی دارد و قادر است تا ۱۸ ساعت جشن و مهمانی‌ شما را جذاب‌تر کند. قابل حمل بودن مهمترین مزیت این سیستم است. کاملا ضد آب است و اگر رطوبت با آن برخوردی داشته باشد روی عملکرد آن تاثیری ندارد.

 این دستگاه موفق و پر فروش قابلیت‌های خوبی دارد و به کمک بلوتوث به هر سیستمی متصل می‌شود. می‌توانید موزیک‌های روی گوشی را با این دستگاه پخش کنید. به عنوان جدیدترین مدل پارتی باکس به بازار معرفی می‌شود و با ظاهر متفاوت و کیفیت و کارایی خوب خود توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند.

 به دلیل چرخ‌هایی که زیر آن قرار داده شده و دسته بلندی که دارد آن را به اسپیکر چمدانی هم می‌شناسند. بدنه مقاوم آن را به بهترین اسپیکر برای مهمانی تبدیل کرده است. مجهز به میکروفون و لوازم جانبی دیگر است که در صورت نیاز می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. باتری این اسپیکر تایم طولانی شارژ نگه می‌دارد تا دورهمی شما لذت بخش‌تر شود.

  • اسپیکر بلوتوثی انکر مدل Anker Rave Party 2 A3399

اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل را دارید پیشنهاد ما به شما اسپیکر انکر است که با توان خروجی ۱۲۰ ولت به بازار عرضه می‌شود. این سیستم پیشرفته و قدرتمند با ۱۶ ساعت زمان پخش می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم بزند. استاندارد ضد آب دارد و اگر در محیط شرجی استفاده شود به هیج وجه افت کیفیت پیدا نمی‌کند.

اسپیکر برای مهمانی و جشن ها

مجهز به نورپردازی هوشمند است که جذابیت آن را در جشن و مهمانی‌ها دو چندان می‌کند. این بهترین اسپیکر برای مهمانی است که رنگی مشکی دارد از پلاستیک براق و مقاوم ساخته شده تا طول عمر زیادی داشته باشد. برای محافظت از ساب ووفرهای آت در قسمت جلو یک صفحه محافظ قرار داده شده و با ال ای دی‌های رنگی آنها را پوشش داده‌اند.

 به کمک کلیدهای روی دستگاه می‌توانید آن را خاموش و روشن کنید و به تنظیمات دیگری چون نور به صدا دسترسی داشته باشید. برای اتصال به این اسپیکر بی سیم می‌توانید از بلوتوث کمک بگیرید. از ویژگی‌های خوب این دستگاه می‌توان به صدای قدرتمند آن اشاره کرد که جشن شما را باشکوه‌تر می‌کند. نورپردازی چند منظوره باعث شده تا در شب چون ستاره بدرخشد.

  •  اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس JBL Partybox Ultimate

علاقه‌مندان به اسپیکر که قصد خرید اسپیکر ایستاده را دارند بهتر است مدل جی بی ال را مشاهده کنند. این بهترین اسپیکر برای مهمانی و جشن است؛ چرا که می‌تواند با صدای قدرتمند و نورپردازی عالی خود حس و حال بهتری به فضا بدهد. توان خروجی ثبت شده برای این سیستم پخش ۱۱۰۰ وات است.

مجهز به استاندارد ضد آب است تا در هر شرایطی بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. پارتی باکس جی بی ال در برابر فشار و ضربه هم مقاومت خوبی دارد. این مدل پر فروش به امکانات خوبی مجهز شده و به صورت بی سیم و بلوتوثی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

 وزن آن ۳۹.۵ است تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید و هر جایی همراه همیشگی شما باشد. ارتفاع این مدل کمتر و عرض آن بیشتر است و ظاهر زیبا و ظریفی دارد. برای جابجایی راحت‌تر پارتی باکس دو چرخ مقاوم زیر آن قرار داده شده که کار را آسان‌تر کرده است.

 این بهترین اسپیکر برای مهمانی است و نورپردازی عالی دارد. در محیط‌های مرطوب نگران پاشش آب نباشید؛ چرا که ضد آب است. صدای قدرتمند آن از دور هم شنیده می‌‌شود. باتری کمک کنترل می‌توانید به تمام قسمت‌های دستگاه دسترسی داشته باشید و تنظیماتی را انجام دهید.

 
  •  اسپیکر بلوتوثی ال جی ایکس بوم LG XBOOM 360 RP4G

برند ال جی با عرضه اسپیکر بلوتوثی ال جی ایکس بوم به بازار توانسته نیاز مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. این سیستم توانایی پخش صوت به صورت ۳۶۰ درجه را دارد و شما هر جا هستید می‌توانید از صدای موزیک نهایت لذت را ببرید. نور دستگاه در حالت ۳۶۰ درجه قابل مشاهده است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

 قابل حمل بودن مهمترین مزیت این پارتی باکس است. به میکروفون مجهز شده تا بتوانید جشن و مهمانی خود را باشکوه‌تر برگزار کنید. اگر به دنبال بهترین اسپیکر برای مهمانی هستید این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای اتصال به این دستگاه نیازی به سیم ندارید؛ زیرا از طریق بلوتوث موزیک مورد علاقه شما را پخش می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس

 فرکانس صدا در این سیستم به صورت دایره‌ای است و می‌تواند در کیفیت صدا هم تاثیر مستقیمی داشته باشد. به کمک کلیدهای تعبیه شده روی دستگاه و کنترل می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید و به سایر تنظیمات هم دسترسی داشته باشید. نورپردازی در این پارتی باکس به سه شکل متفاوت انجام می‌شود. قابلیت شارژ کردن دارد و می‌تواند تا چند ساعت شارژ را در خود نگه دارد.

  •  اسپیکر بلوتوثی سونی مدل Sony SRS-XP500 X-Series

اسپیکر XP500 سونی قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را دارد و می‌تواند موزیک مورد علاقه شما را به راحتی پخش کند. اگر به دنبال بهترین اسپیکر برای مهمانی هستید این انتخاب خوبی برای شما است. به صورت افقی و عمودی می‌توانید از آن استفاده کنید. بدنه این دستگاه با متریال درجه یک ساخته شده به همین دلیل مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه و رطوبت و حرارت دارد.

 سایز آن کاملا استاندارد است و قابل حمل است و برای جشن و مهمانی می‌توانید هر جایی آن را قرار دهید. باس قدرتمندی دارد تا کاربران بتوانند از صدای بهتر نهایت لذت را ببرند. این مدل برای پر کردن مکان شلوغ مثل مهمانی طراحی شده و با قابلیت‌های خوب خود می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد.

 الگوی مختلف نورپردازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند فضای جشن را متفاوت‌تر کند. توانایی پخش به مدت ۲۰ ساعت را دارد و در صورت اتمام باطری می‌توانید مجدد آن را شارژ کنید. این بهترین اسپیکر برای مهمانی و جشن و دورهمی است که وزنی استاندارد دارد و قابل حمل است. به دلیل کیفیت بالا طول عمر زیادی هم دارد.

  • اسپیکر بلوتوثی جی بی ال پارتی باکس JBL Partybox 710

اسپیکر جی بی ال ۷۱۰ با قابلیت‌های خوبی که دارد توانسته نیاز شما در جشن و دورهمی‌ها را به خوبی پاسخ دهد. توان خروجی این پارتی باکس ۸۰۰ وات است و با صدای قدرتمند خود می‌تواند هیجان را به مهمانی شما هدیه دهد. رعایت استاندارد ضد آب باعث شده تا در برابر پاشش آب دوام خوبی داشته باشد.

چرخ‌های زیبایی که در قسمت پایین اسپیکر تعبیه شده حمل و نقل آن را آسان‌تر و ایمن‌تر کرده است؛ بدین ترتیب می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. این سیستم پخش دارای میکروفون است و سطح کاربری گسترده‌ای دارد. صدای آن به راحتی کم و زیاد می‌شود و می‌توانید در جشن و مهمانی از حداکثر باس آن استفاده کنید.

 بهترین اسپیکر برای مهمانی است؛ چرا که زیباترین نورپردازی را به خود اختصاص داده است. ارتفاع کم و عرض زیاد زیبایی ظاهری اسپیکر را دو چندان کرده و باعث شده تا پایه اصلی مهمانی‌ها باشد. این پارتی باکس مدرن و پیشرفته به صورت بی سیم طراحی شده و برای اتصال به آن باید از بلوتوث استفاده کنید. بدنه دستگاه کاملا مقاوم است و به مرور زمان افت کیفیت پیدا نمی‌کند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال
  •  اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل Samsung MX-T50 Sound Tower 500W

اسپیکر MX-T50 با سایز متوسط طراحی شده و توان خروجی ۵۰۰ واتی دارد. نسبت به ابعاد کیفیت صدای بالایی دارد و می‌تواند برای دورهمی‌ها مناسب باشد. کاربران به کمک کنترل پارتی باکس می‌توانند تمام قسمت‌های آن را تنظیم کنند. شکل ظاهری اسپیکر نشان می‌دهد که مدل ایستاده است و می توانید هر جایی از آن استفاده کنید.

 وزن آن ۱۱.۶ کیلوگرم است و به دلیل سبک بودن به راحتی جابجا می‌شود. به عنوان بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ها معرفی می‌شود. این مدل از ۵ درایو مجزا ساخته شده و توانایی پخش صدا با قدرت و باس بالا را دارد. به طور همزمان می‌تواند به ۲ دستگاه متصل شود. نورپردازی عالی دارد و محیط مهمانی را خاص‌تر می‌کند.

با این اسپیکر فضا غرق در صدا خواهد شد و کاربران می‌توانند نهایت لذت را تجربه کنند. از لوازم جانبی دستگاه می‌توان به میکروفون آن اشاره کرد که به صورت همزمان با پخش موزیک قابل استفاده است. در برابر رطوبت کاملا مقاوم است و استاندارد ضد آب بودن در آن به خوبی رعایت شده است. پنل دستگاه در قسمت بالای آن قرار دارد تا از هر گونه آسیبی در امان باشد.

  • اسپیکر بلوتوثی بوز مدل Bose Multi-Position Pa System S1 Pro

اسپیکر S1 Pro بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ها است که به باتری قابل شارژ مجهز شده تا در صورت نبود برق هم قابل استفاده باشد. به کمک این باتری قدرتمند می‌توانند تا ۱۱ ساعت از پخش موزیک لذت ببرید و مهمانی خاص و به یاد ماندنی را تجربه کنید. کاربران می‌توانند به راحتی باتری را از دستگاه خارج و آن را شارژ کنند.

صدای این پارتی باکس بلوتوثی عالی است و موزیک هر جایی از مهمانی به گوش می‌رسد. این سیستم سخت و یکپارچه امکانات خوبی را در خود جای داده که مصرف کنندگان می‌توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. با اتصال اسپیکر به گوشی می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را پخش کنید بدون این‌که نیازی به کابل رابط داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی بوز

 دستگاه به نورپردازی مدرنی مجهز شده تا شب شما را خاطره انگیز کند. به کمک میکروفون می‌توانید با موزیک همراهی کنید که این می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. بلندگوی بوز بهترین اسپیکر برای مهمانی است که به دلیل وزن سبکی که دارد راحت جابجا می‌شود. دسته قابل حمل این امکان را فراهم کرده تا به صورت کاملا ایمن آن را جابجا کنید.

  •  اسپیکر بلوتوثی آر ام 2 ال جی مدل LG XBOOM RM2 Speaker System

برند ال جی بهترین اسپیکر را در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است. این سیستم پخش دارای ابعادی قابل حمل است و شما می‌توانید هر جایی آن را همراه خود داشته باشید. به کمک دسته‌ای که روی پارتی باکس تعبیه شده می‌توانید آن را در دست بگیرید. این مکعب مشکی رنگ از پلاستیک و فلز ساخته شده و در برابر فشار و ضربه و رطوبت و حرارت کاملا مقاوم است.

کیفیت صدای خوب و نورپردازی عالی آن را به بهترین اسپیکر برای مهمانی تبدیل کرده است. شرکت ال جی برای ساخت این بلندگو از تکنولوژی روز دنیا بهره برده به همین دلیل شما امکانات خوب و مدرنی را در آن مشاهده می‌کنید. ۴ پایه استاندارد زیر اسپیکر طراحی شده تا به صورت ایستاده قابل استفاده باشد.

با اتصال آن به برق می‌توانید بدون وقفه از آن استفاده کنید. اگر به برق دسترسی نداشته باشید قابلیت شارژ شدن توسط باتری را دارد. این سیستم پخش با نورپردازی عالی خود محیطی دلنشین را برای جشن و مهمانی خلق می‌کند. میکروفون در زمان پخش هم به دستگاه متصل می‌شود و قابل استفاده است. تمام تنظیمات دستگاه قابلیت کنترل از راه دور را دارند.

  • اسپیکر بلوتوثی سونی مدل Sony MHC-V72D

شرکت سونی بهترین اسپیکر برای مهمانی را به شما معرفی می‌کند. بلندگوی MHC-V72D به صورت کاملا حرفه‌ای و بر اساس فناوری روز طراحی شده تا بتواند نیاز کاربران را به بهترین شکل پاسخ دهد. این دستگاه امکان پخش صدا با توان بالا را دارد و با نورپردازی زیبایی خود می‌تواند محفل شما را باشکوه‌تر کند.

پخش صدا به صورت ۳۶۰ درجه است و هر جایی که باشید صدا به گوش شما می‌رسد. صدا کاملا واضح است و باس فوق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه ضد آب است و در مقابل پاشش آب دوام خوبی دارد. طراحی بلندگو با دسته و چرخ این امکان را به کاربران داده تا بتوانند به راحتی آن را جابجا کنند.

مجهز بودن به کنترل پنل لمسی از ویژگی‌های متمایزکننده این پارتی باکس است که باعث شده تا مورد توجه کاربران قرار بگیرد. این بهترین اسپیکر برای مهمانی است و می‌تواند با قابلیت‌های خوب خود نظر مشتریان را جلب کند.

ویژگی های بهترین اسپیکر برای مهمانی

اسپیکرهای خوب و کاربردی قطعا ویژگی‌هایی دارند که شما در مدل‌های دیگر آنها را مشاهده نمی‌کنید. این بلندگوها با کیفیت صدای خوب ساخته می‌شوند و باس عالی دارند؛ بدین ترتیب می‌توانند پایه اصلی مهمانی‌ها و جشن‌های شما باشند. نورپردازی آنها کاملا حرفه‌ای است و می‌تواند رنگ خاصی به فضا بدهد و محیط را برای مهمانی شادتر و جذاب‌تر کند.

بهترین اسپیکر برای مهمانی

 از ویژگی‌های دیگر این اسپیکرها می‌توان به بی سیم بودن آنها اشاره کرد که در چنین شرایطی شما به کمک بلوتوث می‌توانید موزیک‌ها را پخش کنید و نیازی به کابل ندارد. این برندها دارای پنل تنظیمات هستند که به کمک کنترل۰ هم قابل تنظیم است. اگر به دنبال بهترین اسپیکر برای مهمانی هستید باید به قابل حمل بودن آن هم توجه کنید.

مدل‌های جدید یک ویژگی خوب دارند. آنها اصولا چمدانی هستند و طراحی خاصی دارند. روی آنها یک دسته قابل حمل و زیر آنها چرخ‌هایی مقاوم نصب می‌شود تا به صورت کاملا ایمن جابجا شوند. ویژگی دیگر پارتی باکس‌ها بدنه مقاوم آنها است که باعث شده تا طول عمر زیادی هم داشته باشند. باتری آنها قابل شارژ است و تایم طولانی شارژ را نگه دارد تا شما بتوانید مدت زمانی بیشتری موزیک را پخش کنید.

نکات خرید یک اسپیکر برای مهمانی

برای خرید یک اسپیکر خوب باید ابتدا به برند آن توجه کنید. مارک‌های معتبر و صاحب نام همیشه بلندگوهای باکیفیت و تضمینی را به بازار عرضه می‌کنند. برای انتخاب بهترین اسپیکر برای مهمانی نیاز است تا کیفیت صدا، اتصالات مختلف، نورپردازی، قدرت صوتی، امکان حمل و جابه‌جایی و توانایی اتصال به دستگاه‌های مختلف را هم مد نظر قرار دهید.

 برای ایجاد یک جو مفرح و شاد نیاز است تا پارتی باکس کیفیت صدای بالا و واضحی داشته باشد. افقی یا عمودی بودن اسپیکر فرقی ندارد مهم قدرت صدای آن است. وقتی بلندگو را به آخرین درجه صدا نزدیک می‌کنید نباید کیفیت صدا افت پیدا کند. اسپیکر باید متناسب با مساحت محیط انتخاب شود. ابعاد بزرگ برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها گزینه مناسبی هستند.

 اگر پارتی باکس صدایی رسا و واضح داشته باشد می‌تواند جشن و مهمانی‌ شما را لذت‌ بخش‌تر کند. بهترین اسپیکر برای مهمانی اسپیکری است که باتری آن توان لازم را داشته باشد و به سرعت تخلیه نشود؛ بنابراین بهتر است در زمان خرید به باتری هم توجه کنید. قابل حمل بودن مهمترین نکته‌ای است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید.

 بلندگوهایی که دارای دسته و چرخ هستند اولویت اول برای خرید قرار می گیرند. اگر وزن اسپیکر بیش از اندازه زیاد باشد جابجا کردن آن سخت است پس بهتر است وزن‌های استاندارد را انتخاب کنید. امکانات اضافه و لوازم جانبی مثل میکروفون کاملا ضروری هستند و باید در زمان خرید آنها را بررسی کنید.

سخن پایانی

با انتخاب بهترین استیکر برای مهمانی و جشن‌های خود می‌توانید مراسماتی باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشید. کارشناسان سایت هیلاتل همیشه در کنار شما هستند تا با مشاوره‌های خوب خود بهترین پارتی باکس را معرفی کنند. تنوع محصولات در سایت زیاد است و محدودیتی برای انتخاب ندارید و می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه و نیاز خود خرید را انجام دهید. اسپیکرهای معرفی شده در هیلاتل سطح کیفی بالایی دارند و با ضمانت نامه معتبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.