بهترین ساعت هوشمند برای ورزش

بهترین ساعت هوشمند برای ورزش

وقتی صحبت از ساعت‌های هوشمند می‌شود، گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد. هر ساعت دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌فرد است که انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد. با این حال، توصیه می‌شود ساعت هوشمند با ویژگی‌های بیش‌تر را انتخاب کنید تا از سرمایه خود نهایت استفاده را ببرید؛ بنابراین، وقت خود را صرف تحقیق نمایید و بهترین ساعت هوشمند را برای ورزش انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

در حالت کلی بهترین ساعت هوشمند برای ورزش باید دارای ویژگی‌هایی همچون طراحی سبک، شارژدهی باتری بسیار خوب، سنسورهای کامل، پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی مختلف باشد. در این مقاله به صورت جامع دراین‌باره صحبت خواهیم کرد.

نکات خرید ساعت هوشمند خوب برای ورزش

اگر قصد خرید بهترین ساعت‌های هوشمند ورزشی را دارید، چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. بیایید برخی از این عوامل را بررسی کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک نماییم.

  • عمر باتری

اگر قصد دارید از ساعت هوشمند برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، باید به دنبال انواعی از ساعت‌های هوشمند ورزشی با عمر باتری بالا باشید. برخی از این ساعت‌ها با یک بار شارژ تا چند هفته شارژدهی دارند. برخی از مدل‌های گران‌قیمت دارای پنل‌های خورشیدی هستند تا عمر باتری را بیش‌تر افزایش دهند. با خرید ساعت هوشمند اپل می‌توانید از این قابلیت بهره‌مند شوید.

  • پشتیبانی از بلوتوث و سنسور ANT+

وقتی صحبت از انتخاب ساعت هوشمند ورزشی به میان می‌آید، داشتن تعداد زیادی حسگر برای ردیابی تمرینات شما بسیار مهم است. با این حال، برای کسانی که به دنبال اطلاعات دقیق‌تری هستند، سنسورهای خارجی مانند footpod، قدرت سنج دوچرخه‌سواری و مانیتور ضربان قلب یک گزینه عالی است.

خرید ساعت هوشمند ورزشی
  • نقشه‌ها و ابزارهای جهت‌یابی

ساعت‌های هوشمندی که برای ورزش طراحی شده‌اند دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها هستند. از جمله این ویژگی‌ها کمک ناوبری است که به کاربران کمک می‌کند تا در مسیری از پیش تعیین‌شده بمانند. ساعت‌های هوشمند ورزشی برتر، ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نقشه‌های رنگی را ارائه می‌دهند که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی در مناطق ناآشنا حرکت کنند.

  •  GPS چند باند

فناوری GPS دو باند، جایگزین دقیق‌تری برای GPS سنتی است. به ویژه در محیط‌های چالش برانگیز مانند زیر درختان، بین ساختمان‌های بلند و یا در زمین‌های کوهستانی این فناوری کاربرد فراوانی دارد. این ویژگی نوآورانه اکنون در بسیاری از ساعت‌های ورزشی رده بالا و میان‌رده به کار رفته است؛ اما متاسفانه باتری را سریع‌تر از GPS استاندارد تخلیه می‌کند.

  • حالت چند ورزشی

برای ورزشکارانی که در چندین ورزش شرکت می‌کنند، یک حالت ورزشی تخصصی ضروری است؛ زیرا معیارهای عملکرد را در رشته‌های مختلف به طور دقیق ردیابی می‌کند. در حالی که این ویژگی در ساعت‌های ورزشی ارزان‌تر موجود نیست. برخی از ساعت‌های هوشمند ورزشی حتی دارای حالت شنای اختصاصی هستند که می‌توان از آن در آب‌های آزاد استفاده کرد.

  • ذخیره موسیقی

برای کسانی که ترجیح می‌دهند تلفن خود را در حین ورزش کنار بگذارند. وجود گزینه ذخیره موسیقی روی ساعت هوشمند ورزشی ضروری است. بسیاری از ساعت‌های ورزشی مجهز به این ویژگی هستند و حتی با خدمات پخش موسیقی پولی ادغام می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا آهنگ‌ها را دانلود کنند و به‌طور آفلاین به آن‌ها گوش دهند.

  • ویژگی‌های هوشمند

بسیاری از ساعت‌های هوشمند ورزشی ویژگی‌های هوشمندی مانند اعلان‌ها، پیش بینی آب و هوا و پرداخت‌های NFC را ارائه می‌دهند. برخی حتی اپلیکیشن فروشگاه دارند.

8 مدل بهترین ساعت هوشمند ورزشی

در این بخش می‌توانید اطلاعات تعدادی از ساعت‌های هوشمند ورزشی را مطالعه نمایید. با خرید هر یک از این محصولات از هیلاتل از کیفیت و اصالت کالای خود مطمئن شوید.

  • ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی Xiaomi Amazfit T-Rex 2

آمازفیت، زیرمجموعه‌ی شیائومی، به دلیل محصولات با کیفیت خود محبوبیت گسترده‌ای در بازار ساعت‌های هوشمند به دست آورده است. یکی از پیشنهادهای این شرکت، ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex 2 برای پاسخگویی به نیازهای کاربرانی طراحی شده است که به ساعت هوشمندی نیاز دارند که هم دوام و هم طیف وسیعی از کاربردها را ارائه دهد.

مدل بهترین ساعت هوشمند ورزشی

 ساعت هوشمند شیائومی دارای صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AmoLED، دوام استثنایی در شرایط سخت، قابلیت‌های ناوبری، بیش از 150 حالت ورزشی، ردیابی فعالیت برای افزایش سلامت و تحرک، رتبه‌ی استاندارد ضد‌آب 10ATM و نظارت 24 ساعته بر شاخص‌های کلیدی سلامت است.

  • ساعت هوشمند میبرو Watch X1

با ساعت هوشمند Mibro X1 آشنا شوید. ترکیبی عالی از سبک، عملکرد و دوام را با داشتن این ساعت تجربه خواهید کرد. صفحه نمایش 1.69 اینچی AMOLED آن دارای رنگ‌های پر جنب و جوش و تصاویری واضح است که تجربه کاربری یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد.

 به کارگیری مواد سیلیکونی با کیفیت بالا و ضد حساسیت، استفاده طولانی مدت و مداوم را بدون هیچ گونه خطر واکنش‌های آلرژیک تضمین می‌کند. این دستگاه مجهز به باتری 350 میلی آمپر ساعتی است که با روشن بودن سنسور ضربان قلب می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. اگر بلوتوث و سنسور ضربان قلب خاموش باشند، عمر باتری را می توان تا حدود 60 روز افزایش داد.

  • گلکسی واچ 5 پرو

 Samsung Galaxy Watch 5 Proیکی از بهترین ساعت‌های هوشمند ورزشی موجود در بازار است که عملکرد، طراحی و فناوری‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند. ساعت هوشمند سامسونگ دارای پنل 1.4 اینچی Super AMOLED  با وضوح 450 در 450 است.

گلکسی واچ 5 پرو برای نظارت و پیگیری فعالیت‌های روزانه شما از جمله ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و تعداد گام‌های روزانه طراحی شده است. این ساعت هوشمند می‌تواند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی را نیز پشتیبانی کند.

  • ساعت هوشمند بند 6 هوآوی

مچ بند هوشمند هوآوی به گونه‌ای طراحی شده است که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه دهد؛ از این رو، آن را به همراهی عالی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام تبدیل کرده است. این مچ بند با گواهی استاندارد 5 ATM خود تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

این ویژگی آن را برای استفاده در استخر یا هر فعالیت مبتنی بر آب ایده‌آل می‌کند. همچنین این مچ بند مجهز به فناوری بلوتوث نسخه 5.0 است که آن را قادر می‌سازد تا به طور یکپارچه به دستگاه‌های هوشمند متصل شود.

  •  ساعت هوشمند هوآوی واچ GT3

 یکی از چشم‌گیرترین ساعت‌های هوشمند ورزشی موجود در بازار، ساعت هوشمند Huawei Watch GT3 است. این ساعت از عملکرد باتری و مشخصات بی‌نظیری برخوردار است. Huawei Watch GT3 در دو مدل 42 میلی متری و 46 میلی متری عرضه می‌شود. مدل کوچک‌تر تنها 35 گرم وزن دارد که آن را به یکی از سبک‌ترین ساعت‌های بازار تبدیل کرده است.

بهترین ساعت هوشمند ورزشی

Huawei Watch GT3 با پردازنده Cortex-M با 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 3 گیگابایت رم، عملکردی استثنایی ارائه می‌دهد. این ساعت دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها نظیر توانایی برقراری تماس و پخش موسیقی، ردیابیGPS، سنسور اکسیژن خون و فشارسنج است.

  • مچ بند هوشمند آنر بند 5 اسپرت Huawei Honor Band 5 Sport

این ساعت با دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به بسکتبال است. چه یک ورزشکار حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای باشید، این مچ بند هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا شرایط ورزشی خود را به راحتی کنترل کنید. به لطف سنسور حرکت 6 محوره و 2 حالت راه رفتن، مچ بند Honor Band 5 می‌تواند به کفش شما بسته شود و دقتی تا 97 درصد برایتان فراهم کند.

این ساعت به عنوان یک مربی مجازی برای اجرا، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل 7 نوع داده از دویدن شما عمل می‌کند. شما می‌توانید اطلاعاتی مانند ریتم دویدن، فاصله قدم‌ها، زاویه زانو، مدت زمان تماس بین پا و زمین و موارد دیگر را نیز مشاهده کنید.

  •  گارمین Fenix 6

فونیکس 6 به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین دستبندهای هوشمند موجود در بازار شناخته می‌شود که قیمت نسبتاً بالایی دارد؛ این قیمت به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت های پیشرفته آن است. این محصول به طور اختصاصی برای انجام طیف وسیعی از فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است.

 Phoenix 6 مجهز به GPS و مانیتور ضربان قلب است و می‌تواند فعالیت‌های شما را هم در خشکی و هم در آب ردیابی کند و اطمینان حاصل نماید که همیشه در اوج بازی خود هستید. این دستگاه دارای عمر باتری طولانی است. سازنده این محصول ادعا می‌کند که با استفاده معمولی، باتری آن می‌تواند تا 21 روز دوام بیاورد.

  • ساعت هوشمند کیسلکت Calling Watch kr

قابلیت‌های این ساعت ورزشی عبارت‌اند از:

  • 70 حالت ورزشی مختلف
  • ضد آب
  • شارژدهی بالا تا 5 روز
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • امکان دریافت پیام و تماس
  • سازگار با دستگاه‌های اندروید و ios

بهترین مارک های ساعت هوشمند ورزشی

وقتی نوبت به ساعت‌های هوشمند ورزشی می‌رسد، پیدا کردن ساعتی مناسب می‌تواند دشوار باشد. در اینجا برخی از بهترین مارک‌های ساعت هوشمند ورزشی را بیان کرده‌ایم.

بهترین مارک های ساعت هوشمند ورزشی
  • هوشمند ورزشی Garmin Forerunner 265

 Garmin Forerunner 265 نسخه ارتقا یافته ساعت هوشمند ورزشی محبوب Garmin Forerunner 255  بوده و دارای صفحه نمایش AMOLED روشن، زیبا و حساس به لمس است. این ساعت هوشمند برای تمرین ورزش سه‌گانه عالی است و به لطف جدیدترین نرم افزار Garmin و GPS چند باند، ردیابی موقعیت مکانی و بیومتریک بسیار دقیقی را ارائه می‌دهد.

عملکردهای دقیق اعلام ضربان قلب می‌تواند سطح ریکاوری و خستگی شما ارائه دهد و شما را قادر سازد تا بر اساس سطح آمادگی بدنی خود تصمیمات آموزشی آگاهانه بگیرید. همچنین ریکاوری شما از تمرینات قبلی را بررسی م‌ کند و پیشنهاداتی را برای کمک به شما در بهترین عملکرد ارائه می‌دهد.

  • ساعت هوشمند ورزشی گارمین اپیکس پرو (Garmin Epix Pro)

به دنبال ساعت هوشمند ورزشی هستید که فقط برای دوندگان نباشد؟ اگر نگاهی به Garmin Apex Pro داشته باشیم، خواهیم دید که این ساعت برای جاده، پیست، دویدن در فضاهای داخلی، کوهنوردی و سایر فعالیت‌های دیگر طراحی شده است.

 شگفتانه ساعت گارمین پرو این است که به طور اختصاصی می‌توانید از آن در مسابقات گلف استفاده کنید. این ساعت هوشمند روی استقامت، طراحی عالی، صفحه نمایش بزرگ و روشن، عمر باتری طولانی و موارد دیگر تمرکز دارد و در شرایط کم نور و اضطراری، عملکرد مشعل آن فعال می‌شود.

  • اپل واچ اولترا

اگر از کاربران iOS و از علاقه‌مندان به ورزش هستید، اپل واچ اولترا بهترین گزینه برای شماست. البته به شرطی که قیمت آن برایتان مهم نباشید. این ساعت هوشمند ورزشی برای ورزشکاران و ماجراجویان در تمام سطوح، از دوندگان گرفته تا غواصان و کوهنوردان طراحی شده است. با این حال، قیمت این محصول تقریبا دو برابر ساعت‌های دیگر اپل است؛ از این رو اپل واچ اولترا برای همه مناسب نیست. عمر باتری آن نیز در مقایسه با گارمین، کوروس و پولار در همان بازه قیمتی کوتاه است.

مزایای استفاده از ساعت ورزشی هوشمند

ساعت‌های هوشمند به طور قابل توجهی محبوب شده‌اند و به دلایل مختلف توسط بسیاری از مردم نسبت به ساعت‌های معمولی ترجیح داده می‌شوند. در ادامه به مزایای استفاده از ساعت هوشمند ورزشی و اینکه چرا گزینه بهتری است می‌پردازیم.

  • دسترسی سریع به اعلان‌ها

ساعت‌های هوشمند به دلیل قابلیت دسترسی سریع به اعلان‌ها نیاز به چک کردن مداوم تلفن همراه را به شدت کاهش می‌دهند؛ از این رو محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ساعت هوشمند، راحتی آن در نمایش پیام‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها، هشدارهای تقویم، اخبار و موارد دیگر بر روی صفحه نمایش آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی آن‌ها را بخوانید. با وجود این ساعت هوشمند می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی خود متصل بمانید و اعلان‌ها را در هر زمانی، بدون توجه به جایی که هستید، دریافت کنید.

  • متوجه شدن همه تماس‌ها

ساعت‌های هوشمند راه مناسبی برای در ارتباط ماندن با تلفن همراه شما است. نه تنها می‌توانید پیام‌ها را در حین حرکت دریافت کنید، بلکه می‌توانید تماس‌ها را بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن از جیب یا کیف خود نیز نمایش دهید.

 این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که در محیطی پر سر و صدا در حال پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری هستید. یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از ساعت هوشمند این است که هر زمان که تماس یا پیامی دریافت می‌کنید به لرزش در می‌آید و به شما هشدار می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید به سرعت صفحه ساعت خود را بررسی کنید.

مزایای استفاده از ساعت ورزشی هوشمند
  • بررسی فعالیت‌های ورزشی و سلامتی

ساعت‌های هوشمند به دلیل توانایی آن‌ها در کمک به کاربران برای نظارت بر سلامت فیزیکی‌شان، به طور قابل توجهی محبوب می‌شوند. با ردیابی سطوح فعالیت روزانه، این ساعت‌ها می‌توانند به مدیریت اهداف تناسب اندام و دستیابی به آن‌ها به طور موثری کمک کنند.

 به کمک ساعت‌های هوشمندی که یک نمای کلی از فعالیت‌های روزانه به شما ارائه می‌دهند، می‌توانید تعداد گام‌ها و کالری مصرفی را به راحتی کنترل کنید. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند در دسترس بودن برنامه‌های آموزشی برای فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، شنا، دویدن و دوچرخه‌سواری است.

  • تماشای فیلم و گوش کردن به آهنگ

ساعت‌های هوشمند به دلایل مختلفی محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند، یکی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند توانایی آن‌ها در ارائه یک تجربه موسیقی و فیلم بی‌وقفه است. این دستگاه‌ها حتی می‌توانند به عنوان سینمای شخصی شما عمل کنند؛ البته اگر اندازه صفحه نمایش کوچک شما را آزار ندهد.

  • پیدا کردن گوشی و سوییچ ماشین

ساعت‌های هوشمند راه مناسبی برای پیگیری تلفن شما و یافتن سریع آن در صورت گم شدن ارائه می‌دهند. از دست دادن تلفن شما می‌تواند یک تجربه وحشتناک باشد؛ اما با داشتن یک ساعت هوشمند ورزشی و علم بر اینکه این دستگاه برنامه پشتیبان دارد، خیالتان راحت خواهد شد.

کلام پایانی

در این مقاله مطالعه کردید که ساعت‌های هوشمند ورزشی قابلیت‌ها و فناوری‌های بسیاری دارند. افراد می‌توانند متناسب با نیازشان ساعت هوشمندی را خریداری نمایند. همچنین سعی کنید از برندهای معروف محصول خود را تهیه کنید تا از اصالت کالای خود اطمینان یابید. به نظر شما بهترین ساعت هوشمند برای ورزش باید دارای چه ویژگی‌های باشد؟

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.