بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی

بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی

هارد از اجزای اصلی کنسول بازی است که فضای ذخیره سازی را برای گیمرها فراهم می‌کند. هر چه هارد بالاتر باشد امکان نصب و ذخیره بازی روی کنسول بیشتر خواهد بود. با انتخاب بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی می‌توانید بازی‌ها را با سرعت بیشتری اجرا کنید و این برای گیمرها لذت بخش خواهد بود.

 هارد ای دیتا پرو، آرمور سیلیکن و مای پس جزو بهترین مدل‌ها هستند که با ظرفیت ۱ و ۲ ترابایت در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. با نصب این هاردهای دیگر نیازی به حذف بازی نیست و می‌توانید تمام بازی‌ها را در حافظه خود نگه دارید. اگر قصد افزایش حافظه پلی استیشن را دارید هاردهای اکسترنال بهترین گزینه برای شما هستند و با هر سیستمی هم سازگاری دارند.

بهترین هارد اکسترنال برای کنسول ‌های بازی

با انتخاب بهترین هارد اکسترنال برای پلی استیشن جذابیت بازی‌های دیجیتالی دو چندان می‌شود و گیمرها می‌توانند از بازی‌های متنوع نهایت لذت را ببرند. هارد جزو لوازم ضروری و مهم است که به افزایش سرعت کنسول کمک زیادی می‌کند. دستگاه‌هایی که با کمبود حافظه مواجه هستند می‌توانند از مدل‌های باکیفیت زیر استفاده کنند:

  • هارد دیسک اکسترنال ای دیتا مدل ADATA HD710 Pro (1 و 2 ترابایت)

هارد اکسترنال adata بهترین برند ارائه شده به بازار است که با کیفیت خوب خود توانسته نیاز کاربران را به راحتی پاسخ دهد. این هارد در دو مدل ۱ و ۲ ترابایتی به بازار عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند متناسب با نیاز خود انتخاب را انجام دهند. ساختار این هارد به گونه‌ای است که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت زیادی دارد و دچار افت کیفیت نمی‌شود؛ بنابراین هر جایی می‌توان از آن استفاده کرد.

سازگاری خوبی با کنسول‌های بازی دارد و می‌تواند به افزایش حافظه آنها کمک زیادی کند. برای تمام سیستم عامل‌ها مناسب است و سرعت بالایی هم دارد. امکان ذخیره سازی بازی و هر نوع داده‌ای روی این هارد وجود دارد. کیفیت بالای این محصول محبوبیت آن را بین کاربران بیشتر کرده است‌.

 این کالا به درگاه اتصال USB 3.2 مجهز شده و می‌تواند دیتا را با سرعت بالایی منتقل کند. از استاندارد IP68 برخوردار است و در مقابل فشار و ضربه هم استحکام لازم را دارد. ابعاد این هارد ۱۳۳.۳ در ۹۸.۵ است و ارتفاع آن ۲۱.۵ میلی‌متر می‌باشد. این محصول با وزن ۲۷۰ گرم و به صورت کاملا استاندارد طراحی و ساخته می‌شود.

 بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس و پلی استیشن است و طول عمر بالایی دارد. بخش خارجی آن به صورت ۳ لایه ساخته شده تا از هارد به خوبی محافظت کند. اگر از ارتفاع ۱.۵ متری سقوط کند آسیبی نمی‌بیند. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را به محصولی ایده‌آل تبدیل کرده است.

  • هارد دیسک اکسترنال آرمور سیلیکن پاور مدل Silicon Power Armor A65 (1 ترابایت)

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل A65 ساختار خاصی دارد و برای کنسول‌های بازی بهترین گزینه به شمار می‌رود. این دستگاه با حافظه ۱ ترابایتی ساخته می‌شود و می‌تواند داده‌های زیادی را در خود ذخیره کند. این مدل از استانداردهای نظامی بهره‌مند است که آن را در برابر ضربه و فشار و گرد و غبار مقاوم کرده است.

بدنه هارد به گونه‌ای طراحی شده که راه نفود برای گرد و غبار وجود ندارد. بدنه چند لایه و ضخیم آن را به بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی تبدیل کرده است. شما می‌توانید با خیال راحت بازی و اطلاعات خود را روی این حافظه ذخیره کنید. شرکت سیلیکون پاور برای ساخت این مدل وزن ۲۴۲ گرم را در نظر گرفته تا حمل و نقل و نصب آن آسان‌تر باشد.

 بدنه پلاستیکی از جنس لاستیک سیلیکونی دارد و کاملا مات است. این پوشش از بخش اصلی هارد به خوبی محافظت می‌کند. هارد دیسک آرمور در مقابل رطوبت و حرارت هم مقاوم است و کیفیت و کارایی خود را از دست نمی‌دهد. در این مدل طراحان از رابط USB 3.0 بهره برده‌اند که بالاترین سرعت را دارد و با نمونه قدیمی‌ خود سازگار است.

 انرژی مورد نیاز هارد از همین رابط تامین می‌شود و زمانی که شما در حال انتقال داده هستید دستگاه شارژ را انجام می‌دهد. اگر نگران ذخیره بازی‌های خود هستید و مشکل کم بودن حافظه کنسول باعث پاک شدن بازی‌ها شده این مدل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سرعت نوشتن داده‌ها در آن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن ۱۲۰ مگابایت بر ثانیه است.

هارد دیسک اکسترنال آرمور سیلیکن پاور
  • هارد دیسک اکسترنال آرمور 85 سیلیکن پاور مدل Silicon Power Armor A85 (2 ترابایت)

هارد اکسترنال سیلیکن پاور مدل A85 با حافظه ۲ ترابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و به دلیل ظرفیت بالایی که دارد برای ذخیره بازی بهترین گزینه است‌. این هارد دیسک دارای استاندارد IP68 است و اگر تا عمق ۱ متری در آب فرو برود مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. در برابر گرد و غبار هم دوام خوبی از خود نشان می‌دهد و جزو بهترین مدل‌های موجود در بازار است.

 طراحان در قسمت پشت هارد یک محفظه مجزا برای نگهداری از کابل شارژ و دسترسی راحت‌تر به آن طراحی کرده‌اند و این ویژگی می‌تواند از گم شدن کابل جلوگیری کند. بدنه محصول از جنس آلومینیوم است تا در کنار زیبایی ظاهری بتواند استحکام خوبی هم در مقابل فشار و ضربه داشته باشد.

سه لایه محافظ در قسمت بیرون هارد قرار داده شده که نقش محافظت از آن را به عهده دارند. ضربه‌های وارد شده توسط این لایه‌های بالشتکی به خوبی خنثی می‌شوند. وزن هارد ۵۰۰ گرم است و هر جایی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. رابط پر سرعت آن USB 3.0 است که اطلاعات را با سرعت بالا منتقل می‌کند.

از ویژگی‌های خوب این هارد می‌توان به سازگاری آن با سیستم‌ عامل‌های مختلف خصوصا کنسول بازی اشاره کرد. ضد آب و ضد شوک بودن به افزایش طول عمر آن کمک زیادی کرده است. داده‌های ذخیره شده در هارد قابلیت رمزگذاری دارند و این می‌تواند مانع از حذف آنها شود. این بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی است که می‌تواند با سرعت بالا بازی‌ها را در خود ذخیره کند.

  • هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت آرمور پاور مدل Silicon Powe Armor A80

هارد آرمور سیلیکن مدل A80 از نظر شکل ظاهری و ساختار با مدل‌های دیگر تفاوت زیادی دارد. حافظه داخلی آن با ظرفیت ۲ ترابایت طراحی شده و این می‌تواند برای گیمرها بهترین انتخاب باشد. ساخت آن بر اساس استانداردهای IP68 صورت می‌گیرد و کمپانی سازنده با بکارگیری مواد اولیه درجه یک و ساخت به صورت هوشمندانه سعی می‌کند تا مقاومت هارد را در برابر فشار و ضربه بیشتر کند.

 بدنه آن ضد آب است تا اگر در مجاورت رطوبت قرار گرفت دچار سوختگی و افت کیفیت نشود. گرد و غبار نمی‌تواند به داخل هارد نفوذ کند به همین دلیل عمر بالایی دارد و می‌تواند به خوبی از اطلاعات شما محافظت کند. بدنه چند لایه و ضخیم مانند محافظ عمل کرده و از بخش‌های داخلی هارد به خوبی مراقبت می‌کند.

Silicon Powe Armor A80

 پس از ساخت این محصول آزمایشات فراوانی روی آن انجام می‌شود تا مقاومت هارد ثابت شود. این مدل از رابط پر سرعت USB 3.0 بهره‌مند است تا سرعت انتقال داده‌ها را افزایش دهد. وزن سبک باعث شده تا حمل و نقل و نصب آسانی داشته باشد.

 این رابط کارایی گسترده‌ای دارد و علاوه بر انتقال بازی و اطلاعات به شارژ دستگاه هم کمک می‌کند. رنگ هارد کاملا ثابت است و به مرور زمان افت کیفیت پیدا نمی‌کند. اگر از حافظه کم پلی استیشن راضی نیستید و نمی‌توانید تمام بازی‌های مورد علاقه را داشته باشید این هارد می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

  • هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت مای پس پورت مدل WD My Passport

هارد اکسترنال وسترن بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی است که با حافظه ۲ ترابایتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. حافظه این هارد دیسک ظرفیت بالایی دارد و این امکان را به گیمرها می‌دهد تا هر بازی را به راحتی نصب و ذخیره کنند. این مدل نسل ۳ با وزن ۲۵۰ گرم طراحی شده که جابجایی آن را آسان‌تر کرده است.

 به سرعت به هر دستگاهی متصل می‌شود و با هر سیستم عاملی سازگار است. از پلاستیک فشرده ساخته شده تا بتواند فشار و ضربه را به خوبی تحمل کند. ضد آب بودن مهمترین ویژگی این محصول است که آن را در برابر رطوبت و حرارت مقاوم کرده است. برای اینکه گرد و غبار نتواند به سیستم داخلی هارد آسیبی وارد کند آن را به صورت کاملا هوشمندانه و پلمپ طراحی کرده‌اند.

نحوه اتصال هارد اکسترنال به PS4

 پورت استفاده شده در آن USB 3.0 است که سرعت قابل قبولی در انتقال داده‌ها دارد. این مدل با ظرفیت ۱ ترابایت هم ساخته می‌شود و مشتریان می‌توانند ظرفیت مورد نیاز خود را خریداری کنند. هد تعبیه شده روی هارد سایر ۲.۵ اینچی دارد و می‌توانند ۵۴۰۰ دور بر دقیقه سرعت پیدا کند.

ظاهر هارد به صورت ساده و هاشور خورده است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. با تمام سیستم عامل‌ها سازگار است و برای تامین امنیت داده‌ها سیستم رمز گذاری دارد. علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی برای تقویت حافظه کنسول بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند و می‌توانند بازی‌ها را به راحتی ذخیره و با سرعت بالا اجرا کنند.

بهترین هارد اکسترنال برای Xbox 360

اگر به دنبال بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس وان و Xbox 360 هستید ما در اینجا بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. هارد‌های ای دیتا با ظرفیت ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت برای ایکس باکس وان گزینه خوبی هستند و می‌توانند به ارتقا حافظه آن کمک زیادی کنند. ویژگی‌های خوبی که این مدل‌ها دارند باعث شده تا بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند‌.

بهترین هارد اکسترنال برای Xbox 360

وجود پورت‌های دو طرفه امکان انتقال سریع‌تر بازی‌ها را فراهم کرده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را افزایش داده است. اگر به دنبال یک هارد مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی هستید این برند می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد. سرعت خواندن و نوشتن در این مدل‌ها ۸۰ و ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه است.

ظرفیت حافظه حداکثر ۸ ترابایت است و به پورت USB 3.2 مجهز شده تا سرعت انتقال داده بیشتر شود. این بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی است و می‌تواند امکانات خوبی را پیش روی گیمرها قرار دهد. با این هارد می‌توانید کلکسیونی از بازی‌ها داشته باشید و دیگر نیازی به حذف آنها نیست. کالایی که انتخاب می‌کنید باید طراحی زیبا و به‌روز داشته باشد. وزن آن سبک باشد تا بتوانید به راحتی هارد را جابجا کنید.

مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، آب و گرد و غبار از ویژگی‌های خوب یک هارد است. کنسول‌های ایکس باکس به کمک هارد ای دیتا به خوبی پوشش داده می‌شوند؛ چرا که با تمام مدل‌ها سازگار است. انرژی گیمر حرفه‌ای هستید می‌توانید ظرفیت‌های بالا را انتخاب کنید. هاردهای اکسترنال به دلیل ساختار منحصربه‌فردی که دارند بهترین انتخاب برای کنسول‌های بازی هستند و می‌توانید نیاز کاربر را به خوبی پاسخ دهند.

بهترین هارد اکسترنال برای PS5

برای علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی داشتن یک کنسول با حافطه بالا اهمیت بسزایی دارد به همین دلیل برای افزایش حافظه دستگاه از هارد استفاده می‌کنند. هاردی که روی ps5 نصب می‌شود باید سازگاری کامل با دستگاه داشته باشد. هارد اکسترنال بهترین انتخاب برای این سیستم است و می‌تواند تمام بازی‌ها را به راحتی ذخیره کند.

 بازی‌ها به صورت مستقیم از هارد قابل اجرا هستند و می‌توانید در حافطه ۲ تا ۵ ترابایتی آن ذخیره شوند. پلی استیشن ۵ قابلیت‌های زیادی دارد به همین دلیل می‌تواند به راحتی با هارد ارتباط برقرار کند. بازی‌های سنگین این کنسول به سرعت به دستگاه منتقل می‌شوند و نیازی به حذف آنها نیست.

بهترین هارد اکسترنال برای PS5

 مدل‌های ای دیتا علاوه بر زیبایی ظاهری مقاومت خوبی هم دارند به همین دلیل انتخاب اول مشتریان هستند. برای متصل کردن ps5 به هارد می‌توانید از رابط USB 3.2 استفاده کنید که سرعت بالایی دارد و به صورت همزمان شارژ می‌شود.

هاردهای اکسترنال در سقوط از ارتفاع استحکام خوبی را از خود نشان داده‌اند و جزو مدل‌های محبوب و پر طرفدار هستند. وزن سبک نصب و جابجایی آنها را آسان‌تر کرده است‌. بالا بودن حافظه هارد امکان ذخیره سازی هر نوع داده‌ای را فراهم می‌کند. با انتخاب بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی ps5 می‌توانید از بازی‌های متنوع نهایت لذت را ببرید.

نحوه اتصال هارد اکسترنال به PS4

پس از بهترین هارد اکسترنال برای ps4 اکنون نیاز است تا با نحوه نصب آن آشنا شوید‌. این کار نیاز به تخصص و مهارت دارد و باید به صورت کاملا اصولی انجام شود. پلی استیشن ۴ از هاردهای اکسترنال به خوبی پشتیبانی می‌کند و سازگاری خوبی با آنها دارد به همین دليل در زمان ذخیره سازی بازی در کنسول مشکلی ایجاد نمی‌شود.

نحوه اتصال هارد اکسترنال به PS4

 افزایش حجم بازی‌های این دستگاه گیمرها را بر آن داشته تا به دنبال افزایش ظرفیت حافظه خود باشند تا بتوانند تمام بازی‌های ارائه شده را نگه دارند. هارد اکسترنال به کمک کاربران آمده تا نگرانی از بابت کم بودن حافظه پلی استیشن نداشته باشند. برای نصب هارد به ps4 و انتقال بازی‌ها نیاز است تا چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید:

  1. در مرحله اول باید هارد را به صورت مستقیم و به کمک کابل USB به کنسول متصل کنید.
  2. بعد از آن باید وارد منوی کنسول شوید و قسمت تنظیمات را انتخاب کنید.
  3. در بخش Settingh باید گزینه Devices را انتخاب کنید.
  4. در این مرحله نیاز است تا روی گزینه USB Storage Devices کلیک کنید.
  5. زمانی که هارد توسط کنسول شناسایی شد باید گزینه Format as Extended Storage را بزنید تا ابتدا هارد فرمت و بعد به دستگاه متصل شود.
  6. با زدن روی کلید Next گزینه Format فعال می‌شود و می‌توانید بازی‌ها را به هارد منتقل کنید.
  7. در این شرایط هارد به حافظه اصلی شما تبدیل می‌شود و می‌توانید بازی‌ها را از روی هارد هم اجرا کنید.

سخن پایانی

با خرید بهترین هارد اکسترنال برای کنسول بازی دسترسی شما به بازی‌های متنوع و جذاب آسان‌تر خواهد شد. تنوع در این لوازم بیشمار است و شما انتخاب‌های زیادی دارید؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید با کارشناسان ما در سایت هیلاتل مشاوره‌های لازم را انجام دهید.

تیم حرفه‌ای ما همیشه هاردهای باکیفیت را به کاربران معرفی می‌کنند. مناسب بودن قیمت و داشتن ضمانت نامه معتبر محبوبیت این محصولات را دو چندان کرده است. بعد از سفارش کالا با بسته‌بندی پلمپ برای شما ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.