بهترین هدفون ورزشی

بهترین هدفون ورزشی

هدفون ورزشی به افزایش بهره‌وری ورزش کمک زیادی می‌کند به همین دلیل ابزاری کارآمد و ضروری است که ورزشکاران در هر شرایطی می‌توانند از آن استفاده کنند. این وسیله کاربردی در سایز و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه و بودجه خود انتخاب را انجام دهند. هدفون‌های انکر، جی بی ال، اپل و بیتس به دلیل کیفیت بالایی که دارند گزینه بهتری برای خرید هستند.

ورزشکار علاوه بر شنیدن موسیقی دلخواه خود می‌تواند بدون تماس دست به تماس‌های خود پاسخ دهد و با دیگران ارتباط داشته باشد. هندزفری ‌های بی سیم به دلیل عملکرد بهتری که دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. طراحی آنها کاملا خاص و ظریف است و هیچ وجه گوش را اذیت نمی‌کنند.

بهترین هدفون مناسب باشگاه

قبل از خرید هندزفری ورزشی نیاز است تا از مدل‌های موجود دیدن کنید و پس از بررسی انتخاب خود را انجام دهید. هدفون ورزشی توسط کمپانی‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود به همین دلیل شما در بازار شاهد برندهای مختلفی هستید. از مدل‌های پر فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین هدفون مناسب باشگاه
  • هندزفری ورزشی انکر مدل Anker Sport X10 A3961

انکر بهترین هندزفری بلوتوثی برای ورزش است که به راحتی روی گوش قرار می‌گیرد. مدت زمان استفاده از این هدفون ۸ ساعت است. ورزشکاران می‌توانند بدون نویز به موسیقی دلخواه خود گوش دهند و پاسخگوی تماس‌های خود باشند. بهره‌گیری از فناوری حذف نویز این مدل را پر طرفدار کرده است.

 دارای استاندار IPX7است و در مقابل رطوبت و حرارت دوام زیادی دارد. ضد آب بودن این هدفون باعث شده تا در مقابل تعریق هم مقاومت خوبی داشته باشد. این هندزفری ورزشی کیفیت صدای خوبی دارد و از نسخه بلوتوث بالایی پشتیبانی می‌کند. وزن سبک هدفون باعث شده تا هنگام ورزش روی گوش خود احساس سنگینی نداشته باشید.

 تا ۳۵ دسی بل صدای مزاحم محیط را کاهش می‌دهد. تنظیمات این هدفون ورزشی به راحتی قابل کنترل است و می‌توانید از ۲۲ حالت مختلف آن استفاده کنید. این مدل جزو بهترین هندزفری های بی سیم مخصوص ورزش است که از شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای بهره‌مند است و می‌توانید ۲ ساعت از آن استفاده کنید. سر سیلیکونی و نرم و منعطف هندزفری گوش را اذیت نمی‌کند و برای استفاده مداوم بهترین گزینه است.

  • هندزفری بلوتوثی آنر مدل Honor Sport AM61R

اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید مدل آنر می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. باتری آن تا ۱۱ ساعت شارژ نگه می‌دارد تا ورزشکار بتواند تماس‌های خود را پاسخ دهد و به موزیک مورد علاقه خود گوش کند. این مدل برای ورزش مناسب است و به هیچ وجه از گوش جدا نمی‌شود. درایورهای ۱۱ میلی متری هدفون کیفیت صدای آن را افزایش داده‌اند.

باتری داخلی آن ۱۳۷ میلی آمپر و می‌تواند برای تایم طولانی شارژ را نگه دارد. این هدفون ورزشی پشت گردنی طراحی اسپرت دارد و می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری و تمرینات ورزشی و رانندگی انتخاب خوبی است. سری زبانه دار هدفون آن را به گوش متصل کرده و مانع از جدا شدن آن می‌شود.

در بسته‌ بندی این هندزفری شما ۴ سری سیلیکونی مختلف را مشاهده می‌کنید که متناسب با سایز گوش انتخاب می‌شوند. ۳ دکمه کنترل روی کابل قرار داده شده تا بتوان صدا را به راحتی کم و زیاد کرد و به سایر تنظیمات دسترسی داشت. صدا با وضوح و شفافیت بالا منتقل می‌شود و سیستم حذف نویز به خوبی عمل می‌کند.

هندزفری بلوتوثی آنر
  • هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Endurance Peak 3

هندزفری جی بی ال هم مانند هدفون سیمی برای ورزش گزینه ایده‌آلی است و می‌تواند نیاز ورزشکار را به خوبی پاسخ دهد‌. تا ۵۰ ساعت می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. ورزن بلوتوث ۵.۲ است و می‌تواند به هر دستگاهی به راحتی متصل شود. این محصول دارای استاندارد IP68است و در مقابل تعریق و رطوبت و حرارت دوام خوبی دارد.

 هدفون ورزشی جی بی ال به ۴ میکروفون قوی مجهز شده تا بتواند صدا را با کیفیت و وضوح بالا به گوش ورزشکار منتقل کند. این برند از قابلیت‌های خوبی برخوردار است و کاربران می‌توانند از این امکانات نهایت استفاده را ببرند. قرار گرفتن هدفون در پشت گوش آن را به گزینه‌ای مناسب برای ورزش و تحرک تبدیل کرده است.

 به هیچ وجه از گوش جدا نمی‌شود و پدهای سیلیکونی آن نه تنها راحت درون گوش قرار می‌گیرند؛ بلکه ضد تعریق هم هستند. هدفون به کمک بلوتوث و بدون سیم به هر دستگاهی متصل می‌شود. این کالا از پلاستیک فشرده ساخته شده و کیفیت و طول عمر خوبی دارد. در شرایط آب و هوایی می توانید از این هندزفری استفاده کنید‌ بدون اینکه شارژ آن به اتمام برسد.

هندزفری بلوتوثی جی بی ال
  • هدفون بلوتوثی بیتس مدل Beats Fit Pro X Kim kardashian

هدفون بیتس دارای ساختاری منحصربه‌فرد است و طراحی ظریف و زیبایی دارد به همین دلیل توانسته از دیگر رقبا پیشی بگیرد. این هندزفری در رنگ‌های خاص و زیبا طراحی و ساخته می‌شود و با کارایی خوب خود توانسته پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد. جنس کیس هدفون ورزشی از پلاستیک فشرده است تا در مقابل فشار و ضربه دوام لازم را داشته باشد.

 وزن آن ۵۵.۱ گرم است و داخل گوشی سنگینی ایجاد نمی‌کند به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی است. به کمک دکمه فیزیکی کنار هدفون می‌توانید به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید و صدای موزیک و مکالمه را کم و زیاد کنید. طراحی ارگونومیک باعث شده تا قرار گیری آن داخل گوش کاملا راحت و ساده باشد.

هدفون بلوتوثی بیتس

 زبانه‌های سیلیکونی مانع از افتادن هدفون از داخل گوش می شوند. کیفیت صدای بالا ان هم بدون نویز استقبال زیاد مشتریان از این محصول را به همراه داشته است. باتری هدفون تایم طولانی شارژ را نگه می‌دارد تا بتوانید برای تماس و موزیک از آن استفاده کنید. با گوشی‌های اپل سازگاری دارد و به کمک بلوتوث به هر سیستمی متصل می‌شود.

  • هندزفری بی سیم گیمینگ انکر مدل Anker soundcore VR P10 A3850

هندزفری انکر مدل A3850 به صورت بی سیم طراحی شده و به کمک بلوتوث به هر دستگاهی متصل می‌شود. با هر سیستمی سازگار است و برای ورزشکاران بهترین انتخاب به شمار می‌رود. هدفون ورزشی انکر به اتصال پر سرعت ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز شده و صدا با تأخیر کمتر از ۳۰ میلی ثانیه در آن منتقل می شود.

 پخش صدا به کمک درایورهای ۱۱ میلی متری باعث شده تا وضوح و شفافیت صدا افزایش پیدا کند. مدت زمان استفاده از این کالا ۲۴ ساعت است و پس از اتمام شارژ باتری می‌توان مجدد آن را شارژ کرد‌. بلوتوث هدفون بالاترین نسخه است و از تمام دستگاه‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کند. با ۱۰ دقیقه شارژ کردن هندزفری می‌توانید ۱.۵ ساعت از آن استفاده کنید.

 این محصول در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم است و در برابر تعریق عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. سبک بودن وزن هدفون باعث شده تا ورزشکاران بتوانند تایم طولانی از آن استفاده کنند‌. سر سیلیکونی هندزفری نرم و منعطف است و راحت داخل گوش قرار می‌گیرد. قابلیت‌های خوب هدفون ورزشی آن را به مدلی پر طرفدار تبدیل کرده است.

هندزفری بی سیم گیمینگ انکر
  • هدفون بلوتوثی بوز مدل Bose Quietcomfort Earbuds 2

هدفون بوز مجهز به نویز کنسلینگ سه حالته است تا در هر شرایطی نویز و صدای اضافی محیط را حذف کند. به کمک بلوتوث نسخه ۵.۳ می‌توانید هدفون را به هر سیستمی متصل کنید. زمان استفاده از این دستگاه ۶ ساعت است و پس از شارژ مجدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل طراحی ظریف و وزن سبک همه جا می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید.

 به استاندارد IPX4 مجهز شده تا در برابر رطوبت و تعریق استحکام لازم را داشته باشد. این هدفون زیبا و جذاب استایل شما را خاص‌تر می‌کند. وزن این مدل ۶.۲۳ گرم است و به دلیل سبک بودن به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هندزفری بوز جنسی پلاستیکی دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است.

پوشش روی آن پلیمری است تا در برابر رطوبت و حرارت مقاوم باشد. هدفون ورزشی به صورت ارگونومیک طراحی شده‌ تا راحت درون گوش قرار بگیرد و در مدت زمان طولانی گوش را اذیت نکند. داخل بسته بندی هدفون یک کابل برای شارژ قرار داده شده تا شما بتوانید به راحتی آن را شارژ کنید. با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۳ ساعت از دستگاه استفاده کنید.

هدفون بلوتوثی بوز
  • هدفون بلوتوثی انکر مدل Anker R50i

این هندزفری با برند انکر به بازار عرضه می‌شود و از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. مدت زمان استفاده از این هدست ۱۰ ساعت است؛ چرا که باتری قدرتمندی روی آن نصب می‌شود. این دستگاه دارای گواهی IPX5 است و بر اساس فناوری روز دنیا ساخته می‌شود. باتری قدرتمند این هدفون می‌تواند تایم طولانی شارژ را نگه دارد.

به همراه کیس شارژ می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ را حفظ کند. در برابر قطرات آب و گرد و غبار و تعریق مقاوم است به همین دلیل برای ورزشکاران انتخاب خوبی به شمار می‌رود. برای اینکه بتوانید راحت هدفون ورزشی را در گوش قرار دهید سری آن را به صورت سیلیکونی و ارگونومیک طراحی کرده‌اند.

چگالی کم و وزن سبک حمل و نقل و استفاده از این محصول را آسان‌تر کرده است. رنگ آن کاملا ثابت است و به دلیل زیبایی ظاهری می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. هدفون R50i جزو مدل‌های پر طرفدار است و با کیفیت صدای خود توانسته نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد. پشتیبانی از سیستم حذف نویز عملکرد این دستگاه را متفاوت‌تر کرده است‌.

هدفون بلوتوثی انکر
  • هندزفری بلوتوثی انکر مدل Anker Life A1 A3927

هندزفری انکر مدل A3927 طراحی خاصی دارد و به دلیل بافت متراکم در مقابل فشار و ضربه دوام خوبی را از خود نشان می‌دهد. این دستگاه ظریف و کاربردی برای ورزشکاران یک انتخاب عالی است که در زمان ورزش می‌توانند موزیک دلخواه خود را پلی کنند و به تماس‌های ضروری پاسخ دهند.

درایوهای نصب شده در این هدفون ورزشی ۸ میلی متری است تا وضوح و شفافیت صدا افزایش پیدا کند. پس از تکمیل شارژ هدفون می‌توانید به مدت ۹ ساعت از آن استفاده کنید. با ۱۰ دقیقه شارژ امکان ۱ ساعت استفاده از آن وجود دارد. از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و طراحی جمع و جوری دارد.

این هدفون بی سیم طراحی ظریف و ارگونومیک دارد تا راحت درون گوش قرار بگیرد و در زمان ورزش و تحرک از گوش جدا نشود. کیس شارژ باریک آن قابل حمل است و هر جایی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. روی بدنه هندزفری دکمه قرار دارد تا به تنظیمات دسترسی داشته باشید و بتوانید صدای تماس و موزیک را کم و زیاد کنید. بلوتوث نسخه جدید دستگاه به هر سیستمی متصل می‌شود.

  • هدفون بی سیم اکسترا بیس سونی مدل SONY EXTRA BASS WF-XB700

هدفون سونی به دلیل کیفیت و طول عمر بالایی که دارد بیشتر از مدل‌های دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد. این هدفون ورزشی به امکانات خوب و به‌روزی مجهز شده تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. طراحی ارگونومیک و زیبا جذابیت هندزفری را دو چندان کرده و سبب شده تا استفاده راحتی برای ورزشکاران داشته باشد.

این دستگاه به ۲ گوشی با سر سیلیکونی و نرم و منعطف مجهز شده و دارای یک کیس شارژ باریک و کوچک است که هر جایی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید. از بلوتوث ورژن ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و به صورت بی‌سیم به هر دستگاهی متصل می‌شود. درایورهای ۱۲ میلی متری امکان پخش صدا با بیس بیشتر را فراهم می‌کنند.

 به سیستم حذف نویز مجهز شده تا صداهای اضافی اطراف شنیده نشود و ورزشکار بتواند روی صدای هدفون تمرکز کند. از ویژگی‌های خوب این هدست می‌توان به شارژ طولانی آن اشاره کرد که تا ۹ ساعت قابل استفاده است‌. سرگوشی سیلیکونی هدفون ورزشی ابعاد مختلفی دارد تا افراد با هر سایزی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اگر برای ورزش و پیاده‌ روی به دنبال یک هدفون سبک و کاربردی هستید پیشنهاد ما هندزفری بلوتوثی انکر مدل A3943 است می‌تواند با عملکرد خوب خود پاسخگوی نیاز شما باشد. بلوتوث این دستگاه نسخه ۵.۲ است و با دستگاه‌های جدید به خوبی جفت سازی می‌شود. مدت زمان استفاده از آن ۸ ساعت است و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید به مدت ۱ ساعت با آن کار کنید.

علاوه بر شنیدن موسیقی برای پاسخ به تماس هم مناسب است و ورزشکار می‌تواند بدون دست به این امکانات دسترسی داشته باشد. انکر لایف به باتری قدرتمندی مجهز شده تا بتواند ساعات طولانی در دسترس شما باشد. به کمک کیس شارژ می‌توانید باتری را شارژ کنید.

در برابر گرد و غبار و آب و رطوبت و تعریق مقاوم است؛ چرا که با استانداردهای IPX5 طراحی و ساخته شده است. با لمس کناره‌های هدفون ورزشی می‌توانید به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید و بخش‌های مختلف از جمله صدا را کنترل کنید. هدفون‌ها به صورت جفتی برای گوش چپ و راست طراحی شده‌اند و می‌توانند بدون نویز و تاخیر صدا را منتقل کنند.

  • هدفون بلوتوثی انکر مدل Anker Life P2 Mini A3944

برند انکر بهترین هدفون‌ها را به بازار عرضه می‌کند و می‌تواند با مارک‌های دیگر رقابت نزدیکی داشته باشد. هندزفری A3944 با بلوتوث نسخه ۵.۲ روانه بازار می‌شود و می‌تواند با هر سیستمی اتصالات لازم را داشته باشد. پس از تکمیل شارژ دستگاه می‌توانید به مدت ۸ ساعت از آن استفاده کنید. با ۱۰ دقیق شارژ امکان ۱ ساعت استفاده از آن وجود دارد.

 این هدفون بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و امکانات خوب و به‌روزی را در خود جای داده است. کنار هندزفری دارای کلید‌های لمسی است که به کمک آنها می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید. ورزشکارانی که از این هدفون استفاده می‌کنند بهره وری آنها از ورزش بیشتر خواهد شد و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

امکان پخش آهنگ و پاسخ به تماس وجود دارد بدون اینکه از دست خود کمک بگیرید. ضد آب بودن مهمترین مزیت این دستگاه است و مقاومت آن را در برابر تعریق کاهش می‌دهد. برای اینکه ورزشکار از هدفون ورزشی خسته نشود آن را به صورت ارگونومیک و با سری نرم و سیلیکونی طراحی کرده‌اند.

ورزشکاران علاقه‌مند به موزیک می‌توانند با قرار دادن هدفون آکی داخل گوش خود همه جا موزیک دلخواه خود را داشته باشند و ورزش را با انگیزه بیشتری انجام دهند. این دستگاه از بلوتوث و فناوری بی سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به هر دستگاهی هوشمندی متصل شود. برد آن ۱۰ متر است و تا این فاصله هم قابل استفاده است.

 اگر در حال کار با لوازم ورزشی هستید به کمک این هندزفری می‌توانید بدون نیاز به دست تماس‌های خود را پاسخ دهید. امکان استفاده از هندزفری آن هم برای ۲۵ ساعت برای کاربران فراهم شده و پس از اتمام شارژ می‌توانند مجدد باتری را شارژ کنند.

 وزن آن حدود ۷ گرم است و به دلیل سبک بودن گوش را خسته نمی‌کند‌. برای جلوگیری از جدا شدن هدفون از گوش سر آن را به صورت سیلیکونی و نرم و منعطف طراحی کرده‌اند. از گواهی IPX5 به خوبی پشتیبانی می‌کند و در مقابل رطوبت دوام خوبی دارد. بدنه مقاوم و رنگ ثابت طول عمر این دستگاه را دو چندان کرده است.

مهمترین ویژگی های هدست برای باشگاه

هدفون ورزشی باید ساختار استانداردی داشته باشد تا در زمان ورزش مانع حرکت ورزشکار نشود و تعادل او را به هم نزند. طراحی ظریف و ارگونومیک از مشخصات بهترین هدفون ورزشی است که باعث شده تا راحت درون گوش قرار بگیرد و از آن جدا نشود. از ویژگی‌های دیگر این هندزفری می‌توان به چگالی کم و وزن سبک اشاره کرد که گوش را خسته نمی‌کند.

 مدل‌های ورزشی با کیفیت صدای بالا و بدون نویز طراحی و ساخته می‌شود و برای مکان‌های شلوغ مثل باشگاه هم مناسب هستند. رنگ هدفون کاملا ثابت است و اگر در مجاورت رطوبت قرار بگیرد به هیچ وجه کیفیت و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. به میکروفون‌های قوی مجهز شده تا بتواند صدا را به صورت واضح و شفاف منتقل کند.

ویژگی های هدست برای باشگاه

 بهترین هدفون ورزشی باید در برابر عرق و آب مقاوم باشد. دارای گواهینامه IP باشد که در این صورت طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. طراحی هدفون اهمیت بسزایی دارد و باید به گونه‌ای باشد که ورزشکار نگرانی از بابت افتادن آن نداشته باشد. ویژگی دیگر این محصول تعداد سری‌های مختلف است که هر کدام ابعاد خاصی دارند تا همه بتوانند از آنها استفاده کنند.

 نیازی به تنظیمات و تغییر مداوم نداشته باشد و ورزشکار بتواند همیشه با همان تنظیمات اولیه از آن استفاده کند. مدل‌های بی سیم و بلوتوثی بهترین گزینه برای انتخاب هستند. باتری دستگاه باید قدرت لازم را داشته باشد و شارژ را چندین ساعت در خود حفظ کند. به سیستم حذف نویز مجهز شده باشد تا کیفیت صدا افزایش پیدا کند.

راهنمای خرید هدفون ورزشی

برای خرید بهترین هدفون ورزشی باید از راهنمای خرید کمک بگیرید. در این شرایط توجه به مارک، جنس، کیفیت صدا، امکانات، اصل بودن، گارانتی معتبر و قیمت توجه کنید. هدفون باید طراحی یکپارچه‌ای داشته باشد تا در برابر نفوذ عرق و رطوبت مقاوم باشد. به کمک کاتالوگ‌ها می‌توانید محصولی ایده‌آل را انتخاب کنید.

راهنمای خرید هدفون ورزشی

برندهای معتبر دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر هستند به همین دلیل کیفیت این محصولات را تضمین می‌کنند. به نوع و مدل هدفون توجه داشته باشید. مدل‌های جدید بیشتر به صورت بلوتوثی هستند که می‌توانید بدون محدودیت از آنها استفاده کنید.

 هدفون‌های پیشرفته امکانات و قابلیت‌های جدیدی دارند به همین دلیل جایگزین خوبی به جای مدل‌های قدیمی هستند. به بسته‌بندی کالا توجه داشته باشد تا بتوانید مدل‌های اصل و اورجینال را انتخاب کنید. راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا هدفون‌های فیک و تقلبی را راحت‌تر شناسایی کنید.

سخن پایانی

هدفون‌های ورزشی به صورت کاملا متنوع به بازار عرضه می‌شوند و تمام سلیقه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند. در این شرایط انتخاب برای شما سخت می‌شود و نیاز است تا از مشاوره کارشناسان فعال در سایت هیلاتل نهایت استفاده را ببرید. با کسب راهنمایی‌های لازم مسیر خرید هموارتر می‌شود و می‌توانید مدل‌های باکیفیت را با ضمانت نامه معتبر و قیمت مناسب خریداری کنید. برندهای ارائه شده در این سایت به دلیل عملکرد خوبی که دارند بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.