بهترین پاور بانک وایرلس

بهترین پاور بانک وایرلس

پاور بانک وایرلس امکان شارژ دستگاه شما را بدون نیاز به وصل شدن به کابل فراهم می‌کند و بسته به نوع دستگاه شما، می‌تواند به صورت قابل حمل یا به صورت داخلی در دستگاه شما قرار بگیرد. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا دستگاه‌های خود را در هر زمان و مکانی به راحتی شارژ کنید.

با استفاده از پاور بانک وایرلس، شما می‌توانید از امکانات شارژ بی‌سیم بهره‌مند شوید. گفته می شود پاوربانک وایرلس بدون نیاز به کابل کار می کند، اما پد انتقال نیرو دارای کابل است، از آنجا که پاوربانک های وایرلس در طراحی های مختلف و با ظرفیت های متنوع ارائه می شوند، بهترین پاوربانک وایرلس برای هر فرد بسته به نیاز خاص و سلیقه اش متفاوت خواهد بود.

پاور بانک وایرلس چگونه کار می‌کند؟

پاور بانک وایرلس یک سیم ‌پیچ (کویل) دارد که با استفاده از آن برق‌ را به صورت بی‌سیم منتقل می‌سازد. بدین صورت که به وسیله میدان مغناطیسی ایجاد شده، شارژ از این سیم پیچ عبور می‌کند. گوشی‌های وایرلس امروزه به راحتی با قرارگیری در کنار یک پاور بانک بی سیم می‌توانند شارژ شوند. زیرا جریان برقی بین این دو سیستم به وجود می‌آید که انرژی مورد نیاز گوشی را برای شارژ تأمین می‌سازد. هنگام خرید پاوربانک باید سرعت شارژ وایرلس، ویژگی‌ها و قیمت آن را مد نظر قرار دهید. با توجه به انتظارات متفاوت هر فرد، مشخصات کالا تفاوت دارد.

نحوه کار پاور بانک وایرلس

آیا پاور بانک وایرلس باعث کاهش عمر باطری می‌شود؟

سوالی که برای برخی کاربران پیش می‌آید این است که آیا پاور بانک وایرلس باعث کاهش عمر باطری گوشی می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که در حقیقت تفاوت چندانی بین شارژر وایرلس و معمولی وجود ندارد. بنابراین نمی‌توان گفت که پاور بانک وایرلس از عمر گوشی می‌کاهد.

به خاطر بسپارید که در باطری‌های گوناگون، استاندارد ساخت تفاوت دارد. کیفیت مواد به کار رفته در باطری‌ها نقش مهمی در دوام و طول عمر آن‌ها ایفا می‌کند. این موضوع تاکنون تایید شده است که اگر باطری گوشی بیشتر از چند سیکل، شارژ دریافت کند به مرور ضعیف می‌شود.

برخی افراد ادعا می‌کنند که در زمان شارژ عادی، گوشی به استراحت درمی‌آید، اما زمان شارژ وایرلس چنین اتفاقی نمی‌افتد و گوشی همچنان در حال فعالیت است. به همین دلیل می‌تواند به مرور موجب خراب شدن موبایل شود. در واقع این موضوع تنها به پاوربانک‌های وایرلس و نحوه عملکرد آن‌ها مرتبط نیست. زمانی که شما از گوشی خود هنگام شارژ به صورت مکرر استفاده کنید توان موبایل کاهش می‌یابد.

معرفی بهترین پاور بانک های وایرلس

شاید از خودتان بپرسید که بهترین پاور بانک وایرلس چه مشخصاتی دارد؟ امروزه تکنولوژی وایرلس علاوه بر شارژ گوشی‌های موبایل، در هر نوع گجت هوشمند و دیجیتالی کارایی دارد. در ادامه شما را با مشخصات، مزایا و معایب بهترین پاور بانک وایرلس فست شارژ آشنا می‌سازیم:

پاور بانک بی سیم سامسونگ مدل EB_P 3400

 پاور بانک بی سیم Samsung battery pack به عنوان یکی از بهترین مدل‌های پیشنهادی ما شناخته می‌شود که از امکانات بسیاری برخوردار است. این محصول با حداکثر توان 25 وات و ظرفیت 10000میلی آمپر ساعت، توانایی نگه داشتن شارژ به مدت طولانی را دارد.

مزایا

 مزایای پاوربانک بی سیم Samsung battery pack عبارت است از:

  • پشتیبانی مگ سیف
  • توان 25 وات با کابل و 7.5 وات به صورت وایرلس
  • دارای دو خروجی یو اس بی C
  • باطری لیتیوم پلیمر
  • قابلیت استفاده همزمان سه دستگاه
  • نمایشگر دیجیتالLED
  • رنگ بندی مناسب
  • 3 عدد پورت خروجی و 1 عدد پورت ورودی (USB_C)

معایب

  • قیمت کمی بالا

پاور بانک انکر مدل 622

در انتخاب بهترین پاور بانک وایرلس، این محصول گزینه مناسبی به شمار می‌رود. ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت، توان 12 وات و وزن 141 گرم که بسیار پایین است از جمله ویژگی‌های پاور بانک انکر مدل 622 محسوب می‌شوند. ارائه رنگ‌های زیبا در کنار تکنولوژی مگ سیف آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است. از عیوب این پاور بانک به قیمت بالا و ظرفیت پایین آن می‌توان اشاره کرد. در صورتی که تمایل به خرید پاور بانک انکر دارید، به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمائید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

پاور بانک انکر

پاوربانک وایرلس سامسونگ EB-U1200

پاوربانک سامسونگ EB-U1200 با وزنی معادل 234 گرم و ظرفیت 10000 میلی آمپر به عنوان بهترین پاور بانک‌‌ وایرلس گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. از تفاوت‌های این محصول با سایر رقبا به جنس بدنه آلومینیومی آن می‌توان اشاره کرد که از مقاومت بالایی برخوردار است. دارای 1 عدد پورت ورودی یو اس بی 15 وات، 3 عدد یو اس بی 20 وات و جریان خروجی 2.0 آمپر می‌باشد.

پاوربانک وایرلس سامسونگ

مزایا

  • ظرفیت 10000 میلی‌آمپر
  • شارژ سریع نشانگر LED
  • دارای سیستم شارژ بی‌سیم
  • شارژ همزمان 2 دستگاه

معایب

  • عدم پشتیبانی از فست شارژ آیفون و تکنولوژی مگ سیف از جمله معایب این محصول در مقایسه با سایر رقبا به شمار می‌رود.

پاور بانک باسئوس PPCXW10

در حال حاضر پاور بانک باسئوس PPCXW10 به عنوان یکی از اولویت‌های بهترین پاور بانک وایرلس، انتخاب فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. جنس بدنه پلاستیک ABS، وزن 229 گرم و رنگ بندی سفید و سرمه‌ای از مشخصات این محصول هستند.

مزایا

باطری لیتیوم پلیمر، صفحه نمایش میزان شارژ، نوآوری فست شارژ I.O.S و اندروید و در نهایت شارژ سه دستگاه به صورت همزمان از مهم‌ترین مزایای پاور بانک باسئوس به شمار می‌رود.

معایب

تنها مشکلی که می‌توان در رابطه با این محصول بیان کرد: قیمت نسبتا بالای آن در مقایسه با سایر برندها است.

پاور بانک انکر مدل A1617 Powercore lll

یکی دیگر از جایگاه‌‌های برتر بهترین پاور بانک وایرلس باز هم به برند انکر تعلق می‌گیرد. مدل A1617 مزایای بسیاری از جمله ورودی و خروجی‌های متنوع، جنس بدنه آلومینیوم و شارژ سه دستگاه به صورت همزمان را دارد. مجهز به تکنولوژی فست شارژ با توان 18 وات است که با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر فعالیت می‌کند.

پاور بانک انکر مدل A1617 Powercore lll

مزایا

  • شارژ کامل در 4.5 ساعت
  • وزن پایین
  • شارژ گجت‌هایی مثل هدفون

معایب

 از معایب این دستگاه به قیمت کمی بالای آن و همچنین عدم پشتیبانی از مگ سیف می‌توان اشاره کرد.

پاور بانک بی‌سیم شیائومی مدل Mi WPB15ZM

توان مصرفی این محصول معادل 10 وات و وزن آن 230 گرم محاسبه شده است‌. اگر انتخاب شما برای بهترین پاور بانک وایرلس فست شارژ بر اساس ظرفیت و قدرت کاربری آن است، پاور بانک بی سیم شیائومی مدل Mi WPB15ZM شما را شگفت زده خواهد کرد. از مزایای اصلی این محصول، شارژ سریع 18 وات و باطری لیتیومی است. با خرید پاوربانک شیائومی، از کیفیت و عمر طولانی دستگاه خود لذت ببرید.

پاوربانک بی سیم مک دودو مدل MC_877

پاور بانک مک دودو با طراحی ساده و مینیمال در معرفی بهترین پاور بانک های وایرلس، در اولویت‌های اول قرار می‌گیرد. جنس بدنه فوق‌العاده، طراحی خوش دست و سبک این محصول را برای متقاضیان متفاوت کرده است. ظرفیتی معادل 1000 میلی آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تنها عیب این دستگاه قیمت کمی بالای و بدنه ظریف آن است.

پاوربانک بی سیم مک دودو

پاور بانک ویزارو مدل Magnetic

اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیتی عالی هستید که با تمامی گوشی‌های موبایل سازگار باشد، پاور بانک ویزارو مدل Magnetic گزینه ایده آلی محسوب می‌شود.

مزایا

  • نمایشگر LED
  • ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
  • توانایی شارژ بی‌سیم با توان‌های متفاوت

معایب

  • وزن کمی بالا

پاور بانک بی‌ سیم 24000 میلی آمپر انکر

پاور بانک بی سیم انکر مدل 24000 میلی آمپر از محصولات برتر هیلاتل است که با ظرفیت بالا مناسب افرادی است که انتظار یک پاور بانک قدرتمند وایرلس دارند.

پاور بانک بی‌ سیم

مزایا

  • ظرفیت مناسب
  • دو درگاه خروجی
  • درگاه یو اس بی (Type-C)USB

پاور بانک بی سیم راو پاور مدل RP_PB234

ظرفیت پاور بانک بی سیم راو RP_PB234 معادل 5000 میلی آمپر است که در رنگ مشکی و وزن 139 گرم به بازار عرضه می‌گردد.

مزایا

  • ضخامت کم
  • وزن سبک
  • پشتیبانی از سیستم وایرلس و شارژ سریع
معایب تنها فقط از یک پورت USB_C پشتیبانی می‌کند و مگ سیف ندارد.

پاوربانک وایرلس مگ سیف اپل

پاور بانک وایرلس مگ سیف اپل برای آیفون‌های نسل 12 به بعد طراحی شده است. این پاور بانک با ظرفیت اسمی 1460 میلی آمپر، شارژ حرفه‌ای و چند کاره و صفحه نمایش 13 اینچی محبوبیت بسیاری در میان کاربران دارد. پاوربانک وایرلس مگ سیف اپل مزایا
  • قابلیت شارژ وایرلس تا 15 وات
  • طراحی منحصر به فرد و مطابق با آخرین ورژن‌های آیفون
معایب
  • این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از قیمت بالایی برخوردار است.
سخن پایانی همان‌طور که در این مقاله بررسی کردیم، با انتخاب بهترین پاور بانک وایرلس می‌توانید بدون نیاز به کابل و درگاه، دستگاه خود را شارژ کنید. هنگام خرید پاور بانک باید چند نکته از جمله ظرفیت، مقاومت، توان خروجی، ویژگی‌ها و در نهایت قیمت توجه داشته باشید. اگر نظر یا پیشنهادی دارید خوشحال می‌شویم در بخش نظرات یا پیشنهادات با ما در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.