بهترین پاور بانک برای آیفون

بهترین پاور بانک برای آیفون

وقتی صحبت از پاوربانک‌ به میان می‌آید، باید به دنبال بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون خود باشید. ظرفیت معمولی این پاورها معمولا حدود 5000 میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ یک روزه کافی است. با این حال، اگر قصد دارید مدتی از پریز برق استفاده نکنید، عاقلانه است که راه حل‌های جایگزین را بررسی کنید.

 خوشبختانه، پاوربانک‌هایی در دسترس هستند که ویژگی‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و یک همراه ایده‌آل برای سفرتان خواهند بود. در این مقاله شما را با بهترین برندهای پاوربانک و نکاتی قبل از خرید این محصول آشنا خواهیم کرد.

بهترین برند پاوربانک برای آیفون

اگر به دنبال بهترین پاوربانک برای آیفون هستید، باید برندهای مختلف را مقایسه کنید. در این قسمت چند مدل از پاوربانک‌های محبوب و پرطرفدار را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برند پاوربانک برای آیفون

پاوربانک Anker Powercore + 26800 ایده‌آل برای سفرهای طولانی‌

هنگام شروع سفرهای طولانی مدت مانند کمپینگ آخر هفته، داشتن یک پاوربانک قابل اعتماد برای شارژ نگه‌داشتن آیفون ضروری است. این پاوربانک با ظرفیتی به اندازه 26800 میلی آمپر ساعت و روش شارژ به وسیله USB-A بهترین پاوربانک وایرلس برای آیفون است.

پاوربانک  Anker Powercoreتوان خروجی 12 واتی دارد. جالب است بدانید که با این پاوربانک می‌توانید آیفون 8 را نزدیک به 10 بار شارژ کنید. همچنین با وجود سه پورت USB-A در این پاور بانک می‌توانید سه دستگاه را به طور همزمان شارژ نمایید.

پاوربانک Anker PowerCore Solar 20000

اگر به طبیعت سفر می‌کنید و زمان برگشتتان مشخص نیست، پاوربانکی را در نظر بگیرید که از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند Anker PowerCore Solar 20000 .انتخابی ایده‌آل برای کاربران آیفون در چنین شرایطی است. این پاوربانک یک پورت USB-C با خروجی 18 وات و یک پورت USB-A با خروجی 12 وات را ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های مهم و جذاب این پاوربانک ظرفیت بالای باتری آن است. در واقع با باتری 20000 میلی‌آمپر ‌ساعتی، می‌توانید آیفون 8 را تقریباً 7 بار و آیفون 12 را حدوداً 4.7 بار شارژ کنید. علاوه بر این، این پاوربانک بر اساس استانداردهای IP65 ضد گرد و غبار و ضد آب است و دوام محصول خریداری شده را تضمین می‌کند. حتی دارای محافظت در برابر سقوط و یک چراغ قوه یکپارچه است. برای خرید پاوربانک انکر هیلاتل را انتخاب کنید.

Belkin Pocket Power Bank  با شارژر سریع 10000 میلی آمپری

برای کسانی که به دنبال یک پاوربانک با ویژگی‌های عالی با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند، پاور بانک جیبی بلکین بهترین انتخاب است. با وجود باتری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت شارژ قابل توجهی را تجربه خواهید کرد. بلکین ادعا می‌کند که با یک بار شارژ این پاوربانک می‌توانید آیفون 7 دارای iOS 10 را تا سه بار شارژ کنید.

همچنین این پاوربانک دارای یک پورت mini-USB برای شارژ خودکار است و دو درگاه USB-A برای شارژ دستگاه‌های شما ارائه می‌دهد. وجود چهار LED برای نشان دادن میزان شارژ و یک کابل 6 اینچی USB-A بهUSB-C  این محصول را به یک انتخاب ایده‌آل برای خرید پاوربانک تبدیل کرده است.

پاوربانک Poweradd EnergyCell 10000

فریب اندازه جمع و جور Poweradd EnergyCell 10000 را نخورید. طراحی کوچک و سبک این محصول باعث می‌شود تا آن را با یک شارژر 5000 میلی آمپر ساعتی اشتباه بگیرید؛ اما در واقع ظرفیت باتری این پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی است. این پاوربانک می‌تواند حدود دو بار آیفون 12 را به طور کامل شارژ کند. اگرچه تنها یک خروجی USB-A دارد؛ اما با توجه به فرم فشرده آن قابل درک است. این قابلیت، امکان حمل آسان آن در موقعیت‌های مختلف را به شما می‌دهد.

Poweradd EnergyCell 10000 با نزدیک به 200 نظر مثبت در آمازون، امتیاز متوسط 4.4 از 5 ستاره را دریافت کرده است. یکی از مشتریان راضی می‌گوید: "این یک پاوربانک کوچک با اندازه مناسب برای سفر است."

پاوربانک آیفون Ekrist Portable Charger Power Bank

پاوربانک اکریست آیفون دارای ظرفیت 25800 میلی‌آمپر ساعتی است و به شما این امکان را می‌دهد تا آیفون 12 خود را چهار بار شارژ کنید. همچنین با 11.2 اونس، در مقایسه با شارژرهای قابل حمل مشابه مانند مدل 20000 میلی‌آمپر ساعتی INIU نسبتا سبک است.

با این حال، این پاوربانک نقاط ضعف خود را دارد. فاقد ورودی یا خروجی USB-C است که بر سرعت شارژ آن تأثیر می‌گذارد. با بیش از 29000 بررسی مشتری در آمازون، این پاوربانک میانگین امتیاز 4.5 از 5 ستاره را کسب کرده است. یکی از مشتریان راضی عملکرد آن را تحسین کرد و اظهار داشت: "به صراحت می‌توانم بگویم که در حین نوشتن این بررسی گوشی من در حال شارژ شدن است، این محصول عالی است."

پاوربانک آیفون Infinity Lab InstantGo 5000

Infinity Lab InstantGo 5000 بخشی از زیرمجموعه لوازم جانبی هارمن کاردون سامسونگ است که یک ویژگی منحصر‌به‌فرد را ارائه می‌دهد. این ویژگی وجود یک کابل لایتنینگ یکپارچه برای شارژ راحت آیفون است. این پاوربانک با ظرفیت بیش‌تر از 10000 میلی‌آمپر ساعت و قیمت بالاتر، می‌تواند اکثر آیفون‌ها را دو بار شارژ کند. با این حال، در مقایسه با سایر گزینه‌ها سنگین‌تر و حجیم‌تر است.

پاوربانک MyCharge Superhero MagLock

برای کسانی که می‌خواهند مطمئن شوند تلفنشان در طول ماجراجویی‌های بیرون از خانه خاموش نمی‌شود، پاور بانک MyCharge Superhero MagLock یک گزینه قابل اعتماد است. این پاوربانک با داشتن آهنرباهای قوی که به خوبی به پشت مدل‌های آیفون 12 یا 13 می‌چسبد، راحتی و کارایی را ارائه می‌دهد.

همچنین سیم پیچ‌های طولانی‌تر آن به کاهش سطح گرما در هنگام شارژ کمک می‌کند. نسخه 3000 میلی آمپری فوق‌العاده سبک، برای شارژ اضطراری مناسب است. با این حال، برای نیازهای انرژی بیش‌تر، مدل 6000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد.

پاور بانک Anker 523 PowerCore Slim 10K PD

Anker PowerCore Slim 10K PD یک باتری باریک و با ظرفیت بالا است که در شارژ گوشی‌های آیفون عالی است. با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر‌ساعتی، یک پورت شارژ سریع USB-C 10 واتی و ورودی USB-C یک گزینه عالی برای خرید است. علاوه بر این، خروجی USB-A 12 واتی را نیز ارائه می‌دهد.

نکات مهم قبل از خرید پاوربانک برای آیفون

در زمان خرید پاور بانک برای آیفون و آیپد باید به تمامی ویژگی‌های محصول توجه داشته باشید تا بتوانید کالایی متناسب با سلیقه و نیازتان خریداری نمایید. در ادامه ویژگی‌های پاوربانک مناسب آیفون و آیپد را ذکر کرده‌ایم.

نکات خرید پاوربانک برای آیفون
  • قیمت

همیشه قیمت یکی از معقوله‌های اصلی در زمان خرید پاوربانک به حساب می‌آ‌ید. همه افراد دوست دارند پاوربانکی با ویژگی‌های ایده‌آل و قیمتی مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنند. نکته مهم این است که در زمان خرید محصول، حتما قیمت و اطلاعات آن را در اینترنت جستجو و نظرات کاربران را مطالعه نمایید.

  • توان خروجی

برای اطمینان از شارژ سریع آیفون 8 و بالاتر، انتخاب پاوربانکی مجهز به فناوری PD، QC، iSmart یا IQ که قادر به ارائه حداقل 18 وات از یک پورت خروجی باشد، بسیار مهم است. توصیه می‌شود، اطلاعات خروجی پاوربانک روی بسته‌بندی آن را بررسی کنید. آیفون‌های قدیمی‌تر، قبل از آیفون 7 و 7 پلاس، به حداکثر توان 5 وات یا 5 ولت/1 آمپر و آی‌پدهای قدیمی‌تر به قدرت شارژ حداقل 10 وات یا 5 ولت/2 آمپر نیاز دارند، در حالی که مدل‌های جدیدتر آی‌پد پرو که از سال 2018 شروع می‌شوند، حداقل به 20 وات برای شارژ بهینه نیاز دارند.

  • ظرفیت

هنگام انتخاب پاوربانک، معمولاً ظرفیت پاوربانک را با ظرفیت باتری آیفون برای تخمین تعداد دفعات شارژ مقایسه می‌کنند. این در صورتی است که بین ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک‌ها تفاوت وجود دارد. ظرفیت واقعی حدود 70 درصد ظرفیت اسمی است.

 به عنوان مثال، یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپری ممکن است ظرفیت واقعی کم‌تر از 14000 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد. بنابراین، یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپری ممکن است یک آیفون 13 پرو مکس را کم‌تر از دو بار شارژ کند و این موضوع جای تعجب ندارد.

  • نوع و تعداد خروجی‌ها

اغلب پاوربانک‌های موجود در بازار دارای خروجی‌های USB-A و USB-C هستند. در نظر بگیرید که از کدام کابل‌ها برای شارژ دستگاه‌ خود استفاده می‌کنید، سپس از سازگاری آن با خروجی پاوربانک اطمینان حاصل کنید. همچنین، توجه داشته باشید که اتصال چندین دستگاه به یک پاوربانک، حداکثر توان خروجی آن را تقسیم می‌کند و در نتیجه سرعت شارژ هر دستگاه کاهش می‌یابد.

  • وزن پاوربانک

ظرفیت یک پاوربانک با وزن و اندازه آن رابطه مستقیمی دارد. پس ابتدا نیازهای خود را در نظر بگیرید. اگر قصد سفر دارید، یک پاوربانک با ظرفیت حداقل 10000 میلی‌آمپر ساعت کافی است. چنانچه برای استفاده روزمره به آن نیاز دارید، استفاده از پاوربانک‌هایی با بیش از این ظرفیت چالش‌برانگیز خواهند بود.

  • توان شارژ شدن پاوربانک

هنگام انتخاب یک پاوربانک، توان ورودی را در نظر بگیرید. پاوربانک‌هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، ممکن است به زمان قابل توجهی برای شارژ نیاز داشته باشند. به خصوص اگر توان ورودی کم‌تر از 15 وات باشد.

بهترین پاوربانک برای آیفون

کلام پایانی

در آخر، توجه داشته باشید که پاوربانک‌ها از چندین باتری با کیفیت و طول عمر متفاوت تشکیل شده‌اند. انتخاب برندهای معتبر مانند Anker، Adam Elements، Rav Power و Aukey اطمینان طولانی‌ را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، برای جلوگیری از اتصالات دست‌و‌پا گیر، می‌توانید کابل‌های کوتاه‌تری برای پاوربانک تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.