راهنمای خرید هندزفری گیمینگ

راهنمای خرید هندزفری گیمینگ

تجهیزات گیمینگ به عملکرد بهتر گیمرها کمک زیادی می‌کنند و نقش بسزایی در جذابیت بازی‌های دیجیتالی دارند. هندزفری گیمینگ یکی از این تجهیزات مهم و کاربردی است که در سایز و مدل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شود. راهنمای خرید هدفون به این کمک کرده تا بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود بهترین هدست را خریداری کنند.

این هندزفری ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و بهترین تجربه از انجام بازی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد‌. ظاهر این هدفون‌ها کاملا متفاوت است و اصولا به صورت بی سیم و بلوتوثی طراحی می‌شوند. هندزفری انکر، هایلو، جی بی ال و ریلمی جزو بهترین مدل‌ها هستند که باتری قوی و کیفیت صدایی عالی باعث دارند و مورد استقبال گیمرها قرار گرفته‌اند.

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

راهنمای خرید هندزفری گیمینگ به افراد کمک کرده تا از مشاوره کارشناسان نهایت استفاده را ببرند و بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنند. هدست‌های گیمینگ به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده‌اند و مدل‌های متنوعی دارند که در اینجا به بهترین هدست‌ها اشاره می‌کنیم:

  •   هندزفری بی سیم گیمینگ انکر مدل Anker soundcore VR P10 A3850

این هندزفری با هر دستگاهی سازگار است و می‌تواند بازی‌های دیجیتالی را برای افراد لذت‌ بخش‌تر کند. قبل از خرید هدفون گیمینگ بهتر است این مدل را به طور کامل بررسی کنید. هدست انکر به اتصال بی سیم مجهز شده و سرعت ۲.۴ گیگاهرتزی دارد. این دستگاه کوچک صدا را با تأخیر کمتر از ۳۰ میلی ثانیه انتقال می‌دهد.

 بدنه هدفون کاملا مقاوم است و صدای بازی در هر دو گوش گیمرها پخش می‌شود. درایوهای ۱۱ میلی متری هندزفری گیمینگ کیفیت صدا را افزایش می‌دهند. به صورت ضد آب طراحی شده و در مقابل تعریق دوام زیادی دارد. سطح هدفون صاف و نرم است و به هیچ وجه گوش را اذیت نمی‌کند. مدت زمان استفاده از این هدست ۲۴ ساعت است و بعد از آن نیاز است تا آن را شارژ کنید.

 روی تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث نصب می‌شود و می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. از ویژگی‌های خوب این هدفون می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد که در این شرایط گیمر می‌تواند به راحتی و برای چندین ساعت آن را داخل گوش نگه دارد. رنگ هدفون کاملا ثابت است و در انتقال صدا هیچ نویز ندارد.

  •  هدفون بلوتوثی هایلو مدل Haylou T15 New Pack

اگر به دنبال خرید هندزفری گیمینگ با کیفیت و کارایی بالا هستید ما به شما مدل هایلو را پیشنهاد می‌کنیم. این هدفون بلوتوثی قابلیت‌های خوبی دارد و می‌تواند برای بازی گیمرها بهترین گزینه باشد. شرکت شیائومی برای ساخت این برند از فناوری روز بهره برده است به همین دلیل شاهد بهترین عملکرد این دستگاه هستیم.

 ورژن بلوتوث آن ۵.۲ است و به سرعت به دستگاه متصل می‌شود. هدست هایلو با باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری در دسترس مشتریان قرار گرفته و به عنوان پاور بانک هم می‌توانید از آن استفاده کنید. وزن این هندزفری ۳.۷ گرم است و داخل گوش سنگینی ایجاد نمی‌کند. به سیستم هوشمند کاهش صدای محیط مجهز شده تا گیمر بتواند فقط صدای بازی را دریافت کند.

 فیلتر صوتی رفع نویز روی این هدفون نصب شده تا کیفیت صدای بهتری داشته باشد. برای داشتن یک تجربه جدید از بازی‌های دیجیتالی نیاز است تا ابتدا این هدست را در گوش خود قرار دهید. میزان تاخیر صدا در این هندزفری گیمینگ به شدت کاهش پیدا کرده است. به کمک کنترل لمسی هوشمند کار با این دستگاه کوچک راحت‌تر می‌شود.

هدفون بلوتوثی هایلو برای گیمینگ
  •  هندزفری زد ام آی پوربادز ZMI Purbuds

به کمک راهنمای خرید هدفون برای بازی می‌توانید خریدی ایده آل و اقتصادی داشته باشید. در راهنمای خرید اصولا هندزفری زد ام آی معرفی می‌شود که از بهترین مدل‌های شرکت شیائومی است. این هدفون قیمت مناسبی دارد تا مشتریان بتوانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. امکانات فوق العاده و عملکرد عالی آن را به یک هندزفری گیمینگ کاربردی برای بازی تبدیل کرده است.

در بسته ‌بندی این هدفون سه سری متفاوت مشاهده می‌شود تا افراد متناسب با سایز گوش خود از آن استفاده کنند. سری‌ها نرم و منعطف هستند و به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرند و به هیچ وجه آزار دهنده نیستند. هندزفری پوربادز به یک برنامه اختصاصی مجهز شده تا به کمک آن بتوان دکمه‌های فیزیکی روی هدفون را تنظیم کرد.

 بلوتوث این هدست ۵.۲ بوده و به راحتی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. ضد آب بودن مقاومت هندزفری را در برابر آب دو چندان کرده و باعث افزایش طول عمر آن شده است. این هدفون بلوتوثی بعد از شارژ به مدت ۱۰ ساعت قابل استفاده است و می‌توانید از بازی نهایت لذت را ببرید. اگر صدای دستگاه بیش از اندازه بلند باشد شارژ هندزفری گیمینگ سریع‌تر تمام می‌شود.

  •  هدفون گیمینگ ساندکور انکر مدل Anker A3811 soundcore Strike 1

اگر به دنبال یک هندزفری قوی برای انجام بازی هستید هدفون ساندکور انکر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کمپانی سازنده برای ساخت این مدل به تکنولوژی روز دنیا توجه کرده است. برای جلوگیری از تعریق و خستگی گوش داخل پدهای گوشی هدفون ژل خنک کننده وجود دارد و می‌تواند گیمر را در بهترین حالت بازی قرار دهد.

میکروفون دستگاه ضد آب و ضد تعریق است و در هر شرایطی بهترین عملکرد را دارد. درایوهای که برای صدا طراحی شده‌اند سایز ۵۲ میلی متر را دارند و این هندزفری به دلیل ارگونومیک بودن به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. به کمک جک ۳.۵ میلی متری می‌تواند هدفون را به دستگاه‌های دیگر هم متصل کرد.

 از ویژگی‌های خوب این هندزفری گیمینگ می‌توان به میکروفون جدا شونده آن اشاره کرد. حذف نویز به کمک تکنولورق نویز کنسلینگ انجام می‌شود. دارای فوم باکیفیت و نرمی است که گوش را اذیت نمی‌کند و باعث بهتر شنیده شدن صدای بازی می‌شود. برای جلوگیری از آسیب به گوش می‌توانید صدای هدفون را کم و زیاد کنید. فرکانس صدا بالا است و هیچ گونه نویزی ندارد.

  •  هدفون بی سیم گیمینگ جی بی ال مدل JBL Quantum 350

هدفون جی بی ال به صورت بی سیم طراحی شده و به کمک بلوتوث به هر دستگاهی متصل می‌شود. این هدست مخصوص بازی است و گیمرها می‌توانند از امکانات موجود در آن نهایت استفاده را ببرند. به کمک دانگل USB می‌توان این هدفون را به هر دستگاهی متصل کرد. برای انجام گیم آن هم با کیفیت بالا و بدون تاخیر صدا این می‌تواند بهترین گزینه باشد.

کمپانی جی بی ال برای ساخت این هندزفری کاربردی تمام نیازهای گیمرها را مد نظر قرار داده است. طراحی آن کاملا ارگونومیک است و به راحتی روی گوش قرار می‌گیرد. از میکروفون با قابلیت فوکوس صوتی پشتیبانی می‌کند تا صدا کیفیت بهتری داشته باشد. وزن سبک هندزفری گیمینگ جی بی ال باعث شده تا گیمر احساس خستگی نکند و بتواند تایم طولانی از آن استفاده کند.

 این هدفون از نرم افزارهای انحصاری پشتیبانی می‌کند و دارای یک اکولایزر قابل تنظیم است. ضد آب بودن مهمترین مزیت این هدست است و سبب شده تا در برابر تعریق هم مقاومت خوبی داشته باشد. برای داشتن صدایی شفاف و واضح و حذف صدای اطراف این هدفون بهترین قابلیت را به اجرا در آورده است.

هدفون بی سیم گیمینگ جی بی ال
  • هدفون بلوتوثی هایلو شیائومی مدل Xiaomi Haylou T19 True Wireless Earbuds

هدفون هایلو مدل T19 به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند‌. این هندزفری بی سیم و بلوتوثی مجهز به کنترلرهای لمسی است که به کمک آنها می‌توان تمام امکانات را تنظیم کرد. سیستم نویز کنسلینگ باعث شده تا صدا بدون نویز به گوش گیمر منتقل شود.

این بهترین هندزفری گیمینگ است که توانسته تمام صداهای مزاحم اطراف را حذف کند. نصب چیپست کوالکام این امکان را فراهم کرده تا صداها باکیفیت و واضح باشند. وزن ۴ گرمی این هدست حمل و تقلبی و استفاده از آن را آسان‌تر کرده و باعث شده تا هندزفری به راحتی داخل گوش قرار بگیرد.

 برای تجربه بازی آن هم باکیفیت بالا این مدل بهترین پیشنهاد است. از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به آسانی به هر دستگاهی متصل شود. در این مدل جدید تمام نقاط ضعف برطرف شده و میزان تاخیر صدا تا ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

 گیمرها به راحتی به این مدل دسترسی دارند و می‌توانند برای بازی از کارایی خوب آن نهایت استفاده را ببرند. این هندزفری گیمینگ به باتری ۶۰۰ میلی آمپری مجهز شده که در ۲.۵ ساعت شارژ می‌شود و می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ را درون خود نگه دارد.

  •  هدفون بی سیم ریلمی مدل Realme Buds Air neo

هدفون بی سیم ریلمی برای انجام بازی‌های دیجیتالی بهترین گزینه است. این دستگاه که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند می‌تواند به کمک بلوتوث به هر سیستمی متصل شود. درایورهای ۱۳ میلی متری امکان پخش بازی با کیفیت صدای بالا را فراهم کرده و باعث شده تا صدای نویز و صداهای اضافی محیط اطراف به هیچ وجه شنیده نشود.

 این هدست ضد آب است و در برابر تعریق دوام خوبی دارد. رنگ آن کاملا ثابت است و به مرور زمان تغییر نمی‌کند. ابعاد کوچک و طراحی ظریف در کنار وزن ۴.۳ گرمی سبب شده تا این هدفون به هیج وجه گوش را اذیت نکند و در زمان بازی از گوش خارج نشود. برای رفع خستگی گوش آن را به صورت ارگونومیک طراحی کرده‌اند.

 در صورت تمام شدن شارژ هندزفری گیمینگ می‌توانید آن را در کیس شارژ زیبایی که دارد قرار دهید و دوباره از آن استفاده کنید. بلوتوث نسخه ۵ این هدفون از بیشتر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های خوب آن می‌توان به سیستم حذف نویز و دکمه‌های تنظیم اشاره کرد امکان کم و زیاد کردن صدا را برای شما فراهم می‌کند.

هدفون بی سیم ریلمی
  • هدفون گیمینگ GSP 600 سنهایزر مدل Sennheiser GSP 600 Gaming Headset

هدفون سنهایزر به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده و با عملکرد خوب خود توانسته پاسخگوی نیاز گیمرها باشد. وزن آن تنها ۳۹۵ گرم است و به صورت ارگونومیک طراحی شده‌ تا راحت داخل گوش قرار بگیرد و آزار دهنده نباشد. سازگاری خوبی به دستگاه‌های دیگر دارد و می‌تواند به کمک بلوتوث به راحتی به آنها متصل شود.

 برای افرادی که به بازی‌های دیجیتالی علاقه دارند بهترین گزینه است. این هندزفری گیمینگ حرفه‌ای به راحتی به کنسول بازی نصب می‌شود تا شما بتوانید صدای بازی را از داخل هدفون گوش کنید. طراحی ظریف و ظاهر زیبا جذابیت این محصول را دو چندان کرده و باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

این میکروفون به سیستم حذف نویز مجهز شده تا صداهای اضافی محیط را جذب کند و صدایی باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد. برای بازی‌هایی که دارای مکالمه هستند این هدفون عالی است. به صورت ضد آب و ضد تعریق طراحی شده و دارای سر سیلیکونی است که بافت نرمی دارد و به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. با قرار دادن هدفون تمرکز گیمر بیشتر می‌شود و می‌تواند نهایت لذت را تجربه کند.

  • هدفون گیمینگ GSP 350 سنهایزر مدل Sennheiser GSP 350 Gaming Headset

برای علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی یک هندزفری عالی طراحی شده که تنها ۲۹۰ گرم وزن دارد. هندزفری گیمینگ مدل GSP 350 دارای میکروفون قدرتمند است تا بتواند صدای بازی را با کیفیت بالا و بدون نویز به گوش شما منتقل کند‌. با کامپیوتر و دستگاه‌های دیگر کاملا سازگار است و در آن از تکنولوژی دالبی ۷.۱ بهره برده‌اند.

 برای گیمرهای حرفه‌ای این بهترین انتخاب است که به کمک آن می‌توانند یک صدای باکیفیت از بازی داشته باشند. هدفون به طور کامل گوش را پوشش داده و دیگر صدای بیرون شنیده نمی‌شود. برای اینکه تمرکز خوبی روی بازی داشته باشید نیاز است تا قبل از شروع این هدفون را روی گوش قرار دهید. به صورت بی سیم و بلوتوثی طراحی شده تا به راحتی به هر دستگاهی متصل شود.

ضد آب و ضد تعریق بودن باعث شده تا در برابر رطوبت و حرارت مقاوم باشد. بدنه آن استحکام لازم را دارد و به مرور زمان افت کیفیت پیدا نمی کند. شنیدن دای سه بعدی از این هندزفری گیمینگ قطعا جذابیت زیادی برای گیمرها به همراه دارد. چگالی کم و وزن سبک و طراحی ارگونومیک باعث شده تا راحت در گوش قرار بگیرد.

هدفون گیمینگ
  • هدفون بلوتوثی بوز مدل Bose Quietcomfort Earbuds 2

اگر به دنبال یک هدفون با طراحی مدرن هستید پیشنهاد ما به شما هدفون بلوتوثی بوز است که امکانات خوبی را در خود جای داده است. این هدست به نویز کنسلینگ سه حالته مجهز شده و می‌تواند در محیط‌های شلوغ صداهای اضافی را به خوبی حذف کند. بلوتوث نسخه ۵.۳ از ویژگی‌های خوب این هندزفری است که باعث پشتیبانی بهتر آن از سیستم‌های دیگر شده است.

 باتری دستگاه قدرت زیادی دارد و می‌توان تا ۶ ساعت از آن استفاده کرد. ضد تعریق بودن یک ویژگی مهم است و این امکان را به گیمر داده تا بدون نگرانی هدفون را روی گوشی خود قرار دهد. رعایت استاندارد IPX4 این هندزفری گیمینگ را ضد آب کرده و باعث شده تا در هر شرایطی قابل استفاده باشد.

 وزن هندزفری ۶.۲۳ گرم است و با ابعاد مشخصی به بازار عرضه می‌شود. جنس این هدفون پلاستیکی لست و با روکش پلیمری پوشش داده شده تا در مقابل فشار و ضربه استحکام لازم را داشته باشد. طراحی ارگونومیک استفاده از این هدفون را آسان‌تر کرده که در چنین شرایطی گیمرها احساس راحتی می‌کنند.

ویژگی های بهترین هدست گیمینگ

اگر به دنبال بهترین هدست برای بازی هستید باید ابتدا به ویژگی‌های خوب ان توجه داشته باشید. تجهیزاتی که برای گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملا مدرن و پیشرفته هستند؛ بدین ترتیب جذابیت زیادی برای گیمرها دارند. هندزفری گیمینگ باید کاملا ارگونومیک باشد تا بتواند راحت داخل یا روی گوش قرار بگیرد و بازیکن چندین ساعت بی وقفه بازی کند.

 ارائه صداهای هیجان انگیز و جذاب مهم‌ترین ویژگی این هدفون است. برای علاقه مندان به بازی‌های دیجیتالی این می‌تواند بهترین گزینه باشد. کاربران به طراحی چشم ‌گیر و جذاب آن توجه زیادی می‌کنند. وزن هدست باید سبک باشد تا گوش را اذیت نکند. از ویژگی‌های دیگر این وسیله می‌توان به ضد آب و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد.

ویژگی بهترین هدست گیمینگ

در چنین شرایطی اگر تعریفی ایجاد شود هندزفری دچار سوختگی نمی‌شود. سر سیلیکونی هندزفری کاملا نرم و منعطف است و متناسب با هر سایز گوشی طراحی و ساخته می‌شود. روی هندفون‌ها اصولا چراغ LED با نورپردازی عالی نصب می‌شود تا جذابیت آن را دو چندان کند. ویژگی دیگر هندزفری گیمینگ میزان تاخیر در صدا است که در نمونه‌های جدید به شدت کاهش یافته است.

بی سیم بودن هدفون باعث شده تا به کمک بلوتوث به هر دستگاهی متصل شود. مجهز به سیستم حذف نویز است تا صداهای اضافی محیط به خوبی گرفته شود. شارژر دهی باتری و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع از دیگر ویژگی‌های این هندزفری حرفه‌ای است.

نکات مهم قبل از خرید هدست گیمینگ

قبل از خرید هدست گیمینگ بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • نوع اتصال

اولین نکته‌ای که در زمان خرید هندزفری باید مورد توجه قرار بگیرد نوع اتصال است. اتصال بی سیم و بلوتوثی به دلیل عملکرد بهتری که دارد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و جایگزین خوبی به جای اتصالات با سیم است. هدفون‌های بدون سیم به دلیل کارایی بهتر گزینه مناسبی برای خرید هستند.

  •  باتری

باتری هندزفری گیمینگ باید قدرت بالایی داشته باشد و به سرعت شارژ شود. محفظه شارژر باید قدرت بالایی داشته باشد تا بتواند در کمترین زمان باتری را کامل کند. هدفون‌هایی که تا ۲۵ ساعت شارژ نگه می‌دارند بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

  • تاخیر زمانی

برای گیمرهای حرفه‌ای تاخیر زمانی در ارسال صدا اهمیت بسزایی دارد. به همین دلیل مهم‌ترین فاکتورهایی در زمان خرید هدست توجه به کم بودن تاخیر زمانی است. مدل‌هایی که صدا را با سرعت بیشتر منتقل می‌کنند یک گزینه ایده‌آل هستند.

  • راحتی در استفاده

نکته دیگری که به زمان خرید باید به آن توجه شود راحتی در استفاده است؛ بنابراین باید به ارگونومیک بودن هندزفری و وزن سبک آن توجه داشته باشید. گیمرها هدفون را برای تایم طولانی استفاده می کنند پس باید سر سیلیکونی و نرمی داشته باشد. استفاده از متریال درجه مانع از آسیب به گوش می‌شود.

  • میکروفون

میکروفون مهم‌ترین بخش هندزفری گیمینگ است که باید قدرت لازم برای ارسال صدا و حذف نویز را داشته باشد. برای بازی‌های آنلاین نیاز است تا صدا وضوح و شفافیت لازم را داشته باشد. هندزفری را انتخاب کنید که کل گوش را به خوبی پوشش دهد و بتواند با حذف صداهای اضافی اطراف بهترین صدا را به گوش برساند.

خرید هدست گیمینگ

سخن پایانی

برای داشتن یک تجربه جدید در بازی‌های دیجیتالی استفاده از یک هندزفری گیمینگ خوب و باکیفیت کاملا ضروری است. سایت هیلاتل با معرفی بهترین هندزفری به بازار توانسته شرایط خریدی عالی را برای مشتریان فراهم کند. تنوع محصولات در این سایت زیاد است و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت و با ضمانت نامه معتبر خرید خود را انجام دهند‌.

کارشناسان ما در تمام ساعات پاسخگوی سوالات شما هستند تا بتوانید بهترین مدل هدفون برای بازی را انتخاب کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید دو چندان کرده و باعث استقبال بی نظیر مشتریان شده است.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.