مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3

مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3

شاید شما نیز جزو کسانی باشید که در دوراهی انتخاب میان دو اسپیکر JBL GO 4 و JBL GO 3  گیر کرده باشید. تنها راهکار شما برای داشتن انتخابی ایده‌آل، مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3 است. مقایسه این دو اسپیکر به شما کمک می‌کند بفهمید کدام یک می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. در مقایسه این دو اسپیکر بهتر است مواردی همچون عمر باتری، کیفیت صدا، طراحی و ساخت مورد بررسی قرار بگیرد. بدون تردید قیمت هر یک از این اسپیکرها نیز در انتخاب آن‌ها توسط شما تأثیرگذار خواهد بود. در همین راستا ما در این این محتوا قصد داریم با مقایسه ویژگی‌های بارز این دو اسپیکر به شما در انتخاب یکی از آن‌ها کمک کنیم.

ویژگی‌های بهترین اسپیکر جی بی ال مدل JBL GO 4

با مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3 تصمیم گیری برای خرید آسان‌تر می‌شود. این اسپیکر دارای ویژگی‌های مختلفی است که شناسایی هر کدام از این ویژگی‌ها به صورت جداگانه می‌تواند به شناخت بهتر اسپیکر منجر شود.  این اسپیکر قابل حمل، از تکنولوژی‌های جدیدتر بهره برده و دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی نیز هست. کیفیت صدا تا حد زیادی در این اسپیکر بهبود پیدا کرده و طول عمر باتری نیز طولانی است. البته تمام این ویژگی‌ها در ادامه به تفصیل بررسی می‌شوند.

 دقت به ویژگی‌های محصول موردنظر به هنگام خرید کیف گوشی یا خرید اسپیکر و هر نوع لوازم تکنولوژی و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها باید تحقیقات لازم را انجام داده و مراجع فروش معتبر را بشناسید تا بتوانید خریدی مطابق با نیازتان را رقم بزنید. در ادامه انواع ویژگی‌های اسپیکر JBL GO 4 را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های بهترین اسپیکر جی بی ال مدل JBL GO 4

عمر باتری JBL GO 4

اسپیکر JBL GO 4 نوعی اسپیکر قابل حمل بوده که طبیعتاً اسپیکرهای قابل حمل باتری خور هستند و به وسیله باتری کار می‌کنند. به این صورت که بدون نیاز به اتصال برق، به پخش موسیقی و صداهای مختلف می‌پردازند. هر چقدر که طول عمر باتری در اسپیکرهای قابل حمل بیشتر باشد، دیرتر شارژ آن‌ها تمام شده و کارایی بهتری از خود ارائه می‌دهند.

عمر باتری این اسپیکر بسیار بهبود یافته و طی مدت زمان بیشتری به پخش موسیقی می‌پردازد. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند در طولانی مدت از اسپیکر استفاده کنند، بسیار مناسب است. اگر هنگام استفاده از این اسپیکر این سوال در ذهنتان به وجود آمده که از کجا بفهمیم اسپیکر شارژ شده؟ کافی است از آن استفاده کنید. زیرا این محصول تا هفت ساعت پس از شارژ قابلیت پخش موسیقی بدون شارژ مجدد را دارد.

کیفیت صدای اسپیکر JBL GO 4

برای مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3  دقت به میزان کیفیت صدا، حائز اهمیت است. در نگاه اول با توجه به ابعاد جمع و جور این اسپیکر، شاید انتظار کیفیت صدای بالایی از آن نداشته باشید. اما برخلاف تصورات می‌توانید صدای رسا و بلند را از این اسپیکر دریافت کنید. به طوری که بیس‌های قوی این اسپیکر کوچک شما را متعجب خواهد کرد. این اسپیکر توان خروجی معادل با 4.2w RMS داشته و فرکانس پاسخ‌دهی آن نیز از 90 هرتز تا 20000 هرتز است.

یکی از نوآوری‌های قابل توجه در JBL GO 4، امکان ایجاد یک گروه استریو با اتصال دو اسپیکر GO 4 به یکدیگر است، که تجربه‌ای واقعی از صدای استریو را ارائه می‌دهد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در هر مکانی، از کیفیت بالا لذت ببرید. اسپیکر JBL GO4 با ارائه صدای با کیفیت و بیس محکم انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر کوچک با کیفیت صدای بالا هستند.

برای یافتن پاسخ به این سوال که چگونه حجم صدای هدفون خود را اندازه‌گیری کنیم و شناخت بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای موجود در بازار، مراجعه به سایت ما و مطالعه مقالات مختلف می‌تواند مفید باشد.

 

طراحی و ساخت اسپیکر قابل حمل JBL GO 4

شکل ظاهری اسپیکرهای قابل حمل بسیار مورد توجه خریداران واقع می‌شود. خریدارانی که به دنبال اسپیکر تا ۷ میلیون هستند و دوست دارند محصولی را انتخاب و خریداری کنند که شکل ظاهری خوبی نیز داشته باشد، قطعاً می‌توانند اسپیکر JBL GO4 را انتخاب کنند.

با انتخاب این اسپیکر مشکلات رایج هدفون را مشاهده نکرده و بدون این مشکلات می‌توانید به گوش دادن موسیقی با کیفیت چندین برابر بپردازید. حتی این اسپیکر با بهترین ایرپاد سامسونگ نیز رقابت می‌کند و به علت کیفیت صدای بالا و قابلیت‌های ظاهری بی‌نظیری که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

طراحی این اسپیکر کاملاً مدرن بوده و در کنار این موضوع مقاومت و استحکام بالایی نیز دارد. این دستگاه اسپیکر ضمن داشتن زیبایی در برابر انواع ضربات فیزیکی، گرد و غبار و حتی قطرات آب مقاوم است و به هیچ عنوان آسیب نمی‌بیند. در نتیجه یک انتخاب عالی برای حمل در طبیعت و محیط‌های مرطوب مانند دریا و استخر است. بهتر است که برای خرید قاب گوشی و انواع لوازم مورد نیاز در زمینه تکنولوژی به ویژگی‌های ظاهری محصول مورد نظر دقت داشته باشید. در سایت ما انواع لوازم جانبی و با کیفیت با ظاهر مناسب عرضه می‌شوند.

آپشن‌ها و اتصالات JBL GO 4

این اسپیکر اتصالات بلوتوثی پیشرفته داشته و از قابلیت‌ها و آپشن‌های زیادی نیز برخوردار است. اتصالات این اسپیکر بسیار آسان بوده و با انجام آن دیگر نگران روش اتصال یک ایرپاد به دو گوشی نیستید. زیرا با این اسپیکر می‌توانید به دستگاه‌های مختلف متصل شده و به پخش موسیقی بپردازید.

اتصال بی‌سیم باعث می‌شود تا درگیر انواع کابل‌ها نشده و بدون محدودیت فرایند اتصال را انجام دهید. در کنار تمام این مزایا، این اسپیکر دارای قابلیت‌های بیشتر مانند دستیار صوتی، کنترل لمسی و... است که کیفیت بهتر و عملکرد بالاتری را در مقایسه با اسپیکر JBL GO 3 از خود ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن JBL GO 4

این اسپیکر دارای اپلیکیشن تخصصی است و برخلاف اسپیکر GO 3 که ویژگی نرم‌افزاری  خاصی ندارد، به وسیله اپلیکیشن جی بی ال پرتابل پشتیبانی می‌شود. با وجود این اپلیکیشن می‌توانید بهتر عملکرد اسپیکر را کنترل کنید و از ویژگی‌های جدید آن بهره ببرید. به علاوه به هرگونه به روز رسانی و آپدیت در آینده نیز دسترسی دارید.

ویژگی‌های اسپیکر JBL GO 3

در مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3 باید بگوییم که هر دو قابلیت حمل داشته و از آپشن‌های ارزنده‌ای مانند قابلیت ضد آب نیز برخوردار هستند.  همانطور که اسپیکر جی بی ال GO 4 قابلیت ضد آب دارد، اسپیکر جی بی ال GO 3 نیز با بهره‌گیری از استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. وزن سبک این اسپیکر باعث شده تا حمل آسانی داشته باشد و به راحتی آن را در کیف یا جیب خود قرار دهید.

در ادامه این مطلب به طور کامل ویژگی‌های این اسپیکر را نیز بررسی می‌کنیم تا خریداران با در نظر داشتن ویژگی‌های هر دو نوع اسپیکر بهترین انتخاب را بر اساس فاکتورهای ذهنی خود انجام دهند.

JBL GO 3 ویزگی های

ماندگاری باتری در JBL GO 3

در اسپیکر جی بی ال GO 4 شاهد افزایش عمر باتری و بهبود شرایط آن بودیم، اما در این اسپیکر عمر باتری چندان زیاد نیست. میزان طول عمر باتری در این اسپیکر معادل 5 ساعت بوده که با هر یک بار شارژ می‌توانید طی این مدت از آن استفاده داشته باشید. البته هر چقدر که صدای اسپیکر افزایش پیدا کند و تنظیمات متفاوتی روی آن پیاده سازی کنید،  ممکن است که میزان ماندگاری باتری نیز کاهشی شود. اما با همه این تفاسیر این اسپیکر از لحاظ میزان ماندگاری باتری با بهترین ایرپادهای شیائومی رقابت می‌کند.

کیفیت صدا JBL GO 3

درست است که نبود رادیاتور پسیو در این اسپیکر آن را به یک اسپیکر قابل حمل و سبک تبدیل کرده، اما این موضوع نتایج مختلفی نیز داشته که یکی از این نتایج منفی محدودیت در پاسخ‌دهی به فرکانس پایین و صدای اصلی متمرکز بر فرکانس‌های میانی است. بدین ترتیب کاربران نمی‌توانند با گوش دادن به این اسپیکر، پنجره‌ها را با آهنگ‌های مورد علاقه خود بلرزانند و چندان ارتعاش و بیس بالایی وجود ندارد. پس با مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3  از لحاظ کیفیت صدا، می‌توانیم نتیجه بگیریم که GO 4 گزینه بهتری است.

مشخصات ظاهری JBL GO 3

JBL GO 3 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اسپیکر GO 4 داشته و هر دوی این اسپیکرها کاملاً زیبا و جمع و جور هستند. به همین منظور نمی‌توان به نکات متفاوت زیادی در این زمینه اشاره کرد. پس اگر برای خرید اسپیکر بیسیم و قابل حمل دچار تردید شدید بهتر است که جدا از ویژگی‌های ظاهری که به هم شبیه هستند، به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اسپیکرها دقت داشته باشید تا در نهایت بهترین مارک اسپیکر فلش خور را انتخاب کنید.

JBL GO 3 مشخصات ظاهری

کلام پایانی

با مقایسه اسپیکر JBL GO 4 با JBL GO 3 ویژگی‌های هر یک را به طور کامل دانستید و اکنون می‌توانید بهتر تصمیم گیری کنید که کدام یک از این اسپیکرها برای شما گزینه مناسبی هستند. برای دریافت قیمت هر یک از این اسپیکرها نیز می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و قیمت به روز آپدیت این اسپیکرها را ببینید. در نهایت، با توجه به میزان بودجه‌ای که دارید خریدتان را انجام دهید. ما در فروشگاه اینترنتی هیلاتل ارائه دهنده انواع لوازم تکنولوژی از جمله اسپیکرهای قابل حمل و با کیفیت با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا بوده که خریداران می‌توانند با خیال آسوده اسپیکر و دیگر لوازم تکنولوژی مورد نیاز خود را از سایت ما خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.