مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex

مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex

در صورتی که قصد تهیه یکی از دو هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex  را دارید، باید ابتدا نسبت به ویژگی‌ها و اطلاعات فنی هر کدام از آن‌ها به شناخت نسبی برسید‌. در ضمن با مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex  می‌توانید متوجه شوید که هر کدام در چه بخشی نسبت به دیگری برتری داشته و بهترین هندزفری را بین این دو گزینه برگزینید. البته شایان ذکر است که هر دو این هندزفری‌ها از یک برند مشترک تولید شده‌اند اما از لحاظ آپشن، طراحی، ویژگی‌های ظاهری و ... متفاوت هستند که در ادامه این تفاوت‌ها را بررسی می‌کنیم.

به طور کلی این دو هدفون جزو محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم به شمار می‌آیند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارا هستند. برای انتخاب بین این دو هدفون باید به نیازها و ترجیحات خود توجه داشته باشید و بر همان اساس خریدتان را انجام دهید. برای مثال؛ اگر به دنبال یک هدفون گردنی و قابل استفاده برای روزمره هستید، Beats Flex یک انتخاب مناسب است.

تفاوت اصلی هندزفری های Beats Solo Buds و Beats Flex

وقتی به مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex می‌پردازیم مهم‌ترین و اصلی‌ترین تفاوتی که بین این دو هندزفری بی‌سیم وجود دارد، طراحی ظاهری آن‌ها است. Beats Solo Buds طراحی بی سیم داشته و هیچ کابلی بین ایرپادهای چپ و راست آن وجود ندارد. اما Beats Flex طراحی گردنی داشته و ایرپادهای چپ و راست به وسیله یک سیم که روی پشت گردن قرار می‌گیرد به هم وصل می‌شود. زمانی که به موسیقی گوش نمی‌دهید و از هندزفری استفاده نمی‌کنید، ایرپاد‌های Beats Flex به صورت مغناطیسی به یکدیگر چسبیده و به صورت خودکار موسیقی را متوقف می‌کنند.

از طرف دیگر وقتی که به Beats Solo Buds گوش نمی‌دهید می‌توانید آن را در کیس مخصوص قرار دهید. این کیس دارای باتری داخلی نبوده و نمی‌تواند هندزفری را در حین حرکت شارژ کند. برای مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex و بررسی تفاوت‌های آن‌ها باید به این موضوع اشاره کنیم که هدفون‌های سولو بود دکمه‌های فیزیکی روی هر ایرپاد دارند که برای فعال سازی باید این دکمه‌ها را بفشارید. این کار شاید کمی دشوار باشد، گوش شما را هنگام گوش دادن موسیقی اذیت کند و حتی خطراتی برای پرده گوش نیز داشته باشند.

اما هدفون‌های بیت فلکس دارای ماژول‌های کنترلی هستند که در کابل و زیر گوش‌ها قرار می‌گیرند، بدین ترتیب کنترل و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است. برای خرید کیف مخصوص هندزفری، خرید کیف تبلت سامسونگ و سایر محصولات مشابه سایت فروشگاهی هیلاتل بهترین محصولات را برای شما عرضه کرده است.

تفاوت اصلی هندزفری های Beats Solo Buds و Beats Flex

بررسی اتصالات در Beats Solo Buds و Beats Flex

با مقایسه هندزفری Beats Solo Buds با Beats Flex به بررسی اتصالات این هدفون‌ها نیز می‌پردازیم. هر دوی این هدفون‌ها از فناوری بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های مختلف بهره می‌برند. نحوه اتصال این هدفون‌ها به سایر دستگاه‌ها به شرح زیر است.

در ابتدا باید مطمئن شوید که هدفون شارژ کافی داشته باشد.

سپس دکمه روشن/ خاموش را بفشارید و آن را نگه داشته باشید تا زمانی که چراغ ال ای دی چشمک زدن را آغاز کند.

در دستگاه مورد نظر که می‌تواند گوشی یا تبلت باشد، به قسمت تنظیمات بلوتوث رفته و بلوتوث را روشن کنید.

سپس در لیست دستگاه‌های موجود هندزفری‌های مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

بعد از اینکه اتصال به صورت موفقیت آمیز انجام شد، چراغ ال ای دی هندزفری ثابت می‌شود و هدفون بی سیم قابل استفاده است.

با طی کردن این مراحل به سادگی می‌توانید هر کدام از این دو هدفون را به دستگاه‌های مختلف متصل کرده و از کیفیت صدای بالای این هدفون‌ها لذت ببرید. هدفون Beats Solo Buds از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که Beats Flex از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی کرده که کمی قدیمی‌تر است.

هر دو مدل از این هندزفری‌ها از کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی کرده و به راحتی می‌توانید این هدفون‌ها را حتی به دستگاه‌های ios نیز متصل کنید. ناگفته نماند بعد از اتصال به یک دستگاه هدفون به صورت کاملاً خودکار به دیگر دستگاه icloud شما متصل می‌شود. هدفون Beats Solo Buds از این قابلیت در دستگاه اندرویدی نیز پشتیبانی می‌کند در حالی که Beats Flex این قابلیت را دارا نیست.

بررسی اتصالات در Beats Solo Buds و Beats Flex

اپلیکیشن در هندزفری های Beats Solo Buds و Beats Flex

اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است، می‌توانید با نصب اپلیکیشن Beats  از قابلیت‌های نرم‌افزاری برای هر دو مدل Beats Solo Buds استفاده کنید. اما کاربران ios به صورت داخلی کنترل کامل را روی سیستم عامل خود دارند که البته چیز زیادی هم برای تنظیم کردن وجود ندارد. هیچ کدام از این مدل‌ها برای تنظیم صدا دارای اکولایزر نیستند که این ویژگی معمولاً در هدفون‌های وایرلس با کیفیت موجود است.

هدفون های Beats Solo Buds هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل ios از قابلیت Find My پشتیبانی می‌کنند، در حالی که Beats Flex فقط در iOS از خدمات مکان یابی پشتیبانی می‌کند. نکته جالب اینجاست که هر دو مدل از اشتراک گذاری صدا در iOS پشتیبانی کرده و این یعنی شما و یک کاربر دیگر می‌توانید به صورت همزمان به یک دستگاه iOS متصل شوید و از تماشای یک فیلم یا گوش دادن به یک پادکست یا پخش موسیقی لذت ببرید.

در صورتی که قصد خرید قاب تبلت سامسونگ یا دیگر لوازم مربوط به دنیای تکنولوژی را دارید می‌توانید از طریق سایت ما یعنی فروشگاه هیلاتل اقدام کنید. انواع اسپیکرها، هدفون‌های بی سیم و محصولات این چنینی در سایت ما با کیفیت مناسب و قیمت عالی عرضه می‌شوند.

طول عمر باتری در هدفون های Beats Solo Buds و Beats Flex

از فاکتورهای مهمی که در مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex باید بررسی شود، Beats Solo Buds با هر شارژ کامل تا ۱۷ ساعت دوام دارد. اما هدفون Beats Flex بعد از هر بار شارژ کامل فقط ۱۰ ساعت کارکرد مفید از خود ارائه می‌دهد. در نتیجه Beats Solo Buds یک انتخاب بهتر در این زمینه به شمار می‌آید. درست است که هر دو این هدفون‌ها می‌توانند یک روز کامل را نسبتاً پوشش دهند اما قطعاً اگر استفاده طولانی‌تری از هندزفری بی‌سیم دارید بهتر است گزینه بیت سول و بوت را انتخاب کنید.

میزان طول عمر باتری در هندزفری‌های بی سیم از ویژگی‌های مهمی است که خریداران به آن توجه می‌کنند. زیرا هندزفری‌های بی سیم باید هر چند وقت یکبار شارژ شوند و در صورتی که زود شارژشان تمام شود کارایی خاصی نداشته و از کار می‌افتند. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً قبل از انجام خرید هدفون‌ هایی را انتخاب کنید که ماندگاری باتری آن ها زیاد باشد تا در سفر و مواقعی که دسترسی به پریز برق و شارژر وجود ندارد، به راحتی از هدفون طی ساعت‌های طولانی استفاده داشته باشید.

طول عمر باتری در هدفون های Beats Solo Buds و Beats Flex

کیفیت صدا Beats Solo Buds و Beats Flex

هندزفری‌های بیت در دو مدل Solo Buds و Beats Flex از نظر کیفیت صدا بسیار شبیه به یکدیگر هستند. به طوری که هر دو مدل روی فرکانس‌های ساب بیس و میدرنج بالا متمرکز هستند. هر دو مدل Solo Buds و Beats Flex با هدف جلب رضایت علاقه‌مندان به بیس در موسیقی طراحی شدند و پارامترهایی مانند:  چگونگی قرارگیری هدفون روی گوش‌های کاربر، قدرت شنوایی او، تعیین میزان بیس، را پشتیبانی می کنند. با این حال تاکید کمی بر روی صداهای بالا دارند.

مدل‌های Solo Buds و Beats Flex با تمام ویژگی‌های مثبتی که دارند گزینه مناسبی برای شنیدن تمامی جزئیات در موسیقی نیستند. اما اگر به دنبال کاربری نیمه حرفه‌ای هستید، برای مثال: در حین مطالعه به دنبال شنیدن یک موسیقی در پس زمینه هستید، هر دو مدل کار شما را راه می‌اندازند. مقایسه Beats Solo Buds و Beats Flex از لحاظ کیفت صدا حائز اهمیت است که خریداران باید به آن توجه کنند.

آپشن‌ها و قابلیت‌ها

برای مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex باید آپشن‌ها و قابلیت ‌های هر یک را نیز به طور کامل بررسی کنیم. هندزفری Beats Solo Buds دارای قابلیت نویز کنسلینگ فعال anc بوده و این امکان را به وجود می‌آورد که در محیط‌های پر سر و صدا به راحتی از آن استفاده داشته باشید و به موسیقی گوش دهید. هندزفری Beats Flex قابلیت‌های ساده‌تری داشته و از ویژگی نویز کنسلینگ anc بهره نمی‌برد.

هندزفری‌های جدید و به روز طبیعتاً آپشن‌ها و قابلیت‌های بیشتری داشته و روز به روز با تکنولوژی‌های بیشتر همراه می‌شوند. به همین منظور علاقه‌مندان به هندزفری‌های جدید و پیشرفته باید به این نکته توجه داشته باشند.

کیفیت صدا Beats Solo Buds و Beats Flex

کلام پایانی

مقایسه هندزفری Beats Solo Buds و Beats Flex  به شما نشان داد که هر دو هندزفری‌هایی که در این محتوا بررسی کردیم، جزو بهترین هندزفری‌های بی سیم به شمار می‌آیند که همواره پرفروش و پرطرفدار هستند. در نهایت برای انتخاب بین این دو هندزفری حتماً به نیاز و سلیقه خود توجه کنید. برای مثال، در صورتی که به دنبال هدفون بی‌ سیم با کیفیت صدای فوق العاده و طول عمر باتری طولانی و ویژگی‌های پیشرفته هستید، Beats Solo Buds انتخاب بهتری برای شما است. اما در مقابل اگر در جستجوی یک هدفون بی‌سیم با طراحی ساده برای استفاده روزمره می‌باشید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد Beats Flex گزینه بهتری است. برای تهیه هر کدام از این محصولات و محصولات مشابه می‌توانید از طریق سایت ما یعنی فروشگاه هیلاتل اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.