مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4

مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4

اگر به هندزفری‌های برند JBL نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که دو مدل از آن‌ها از نظر عملکردی تقریباً مشابه بوده و هنواره انتخاب میان این دو هندزفری بسیار دشوار است. این دو هندزفری JBL کلیپ ۵ و JBL کلیپ ۴ بوده که مقایسه آن‌ها می‌تواند اطلاعات جالبی را به شما بدهد. با مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 می‌توانید به ریزترین تفاوت‌های آن‌ها در ظاهر و چگونگی عملکرد پی برده و آن‌ها را با نیازهای خود مطابقت دهید. مقایسه این دو اسپیکر می‌توانید در ابعاد مختلفی نظیر ویژگی‌های ظاهری و فنی صورت بگیرد. حتی شما می‌توانید نحوه عملکرد این دو هندزفری را نیز مقایسه کنید. به همین منظور ما می‌خواهیم در این محتوا به طور کامل این دو هندزفری پرمتقاضی از برند JBL را با یکدیگر مقایسه کرده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بررسی ویژگی‌های اسپیکر JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4

مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4، بحثی  تخصصی است. به همین علت خواندن محتواهای تخصصی در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد. ما در این محتوا سعی کردیم که به طور جداگانه ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام از این اسپیکرها را بررسی کنیم تا خریداران به راحتی شناخت کاملی نسبت به این اسپیکرها پیدا کنند و در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهند. در ادامه، مشخصات هر دوی این اسپیکرها را بررسی می‌کنیم.

بررسی ویژگی‌های اسپیکر

بررسی کیفیت صدا در JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

از فاکتورهای مهمی که در امر مقایسه JBL کلیپ 5 و JBL کلیپ 4 باید بررسی شود، میزان کیفیت صدای هر کدام از این اسپیکرها است. زیرا صدا مهمترین فاکتوری است که اسپیکر از خود ارائه می‌دهد. پس حتماً باید مطابق با نیازهای خریدار باشد. اسپیکر JBL کلیپ 5 در مقایسه با مدل قبلی خود، کیفیت صدای بسیار بهتری دارد و با کمک تکنولوژی‌های جدید و درایورهای بهینه شده صدا را با وضوح زیاد و با بیس قوی ارائه می‌کند. این موضوع باعث شده تا این اسپیکر برای محیط‌های پر سر و صدا و شلوغ مناسب باشد و بتوان با خیال آسوده از آن در جشن‌ها،  عروسی‌ها و مهمانی‌های پرجمعیت استفاده کرد.

با توجه به اینکه این اسپیکر ابعاد کوچکی دارد و نوعی اسپیکر بلوتوثی به حساب می‌آید، اما با این وجود باز هم قدرت صدای بالایی داشته و نسبت به JBL کلیپ 4 کیفیت صدای بهتری دارد. زیرا دارای افزایش توان خروجی بوده که میزان توان خروجی آن معادل 7 وات است. این در حالی است که اسپیکر جی بی ال 4 خروجی 5 واتی دارد. دومین دلیل برای برتری کیفیت صدای کلیپ 5، این است که دارای قابلیت تنظیم بوده و شما با کمک اکولایزر پنج باندی می‌توانید بیس این اسپیکر را تغییر داده و در مواقع لزوم، آن را افزایش دهید. اما در اسپیکر کلیپ 4 چنین قابلیتی وجود ندارد و باید از صدای پیش فرض استفاده کنید.

طراحی و ساخت اسپیکرهای JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

دقت به طراحی و ساخت در امر بررسی مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 حائز اهمیت است. همانطور که هنگام خرید قاب گوشی سامسونگ به طراحی و ساخت آن دقت می‌کنید و سعی دارید که یک قاب زیبا با بهترین طراحی را خریداری کنید، این موضوع برای خرید اسپیکر نیز صدق می‌کند و بهتر است که برای انتخاب و خرید یک اسپیکر مناسب، محصولی را برگزینید که طراحی و شکل ظاهری آن مطابق با سلیقه شما باشد.

هر دوی اسپیکرهای کلیپ 4 و کلیپ 5 برند JBL طراحی مقاوم، ضد آب و با دوام دارند. با این تفاوت که کلیپ 5 طراحی بهبود یافته‌تری داشته و استفاده راحت را برای کاربران به وجود می‌آورد. برای مثال روی بدنه اسپیکر JBL کلیپ 5 گیره بهبود یافته با طراحی ارگونومیک وجود دارد که حمل این اسپیکر را آسان‌تر کرده و زیبایی بصری آن را افزایش داده است. علاوه بر این، هر دوی این اسپیکرها دارای استاندارد IP67 هستند که این موضوع آن‌ها را به اسپیکر ضد آب تبدیل کرده و باعث مقاومت بالای این اسپیکر در برابر گرد و غبار نیز شده است. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید از این اسپیکرها در فضای باز استفاده داشته باشید.

مشخصات ظاهری اسپیکرهای JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 شامل بررسی ویژگی‌های ظاهری این اسپیکرها نیز هست. قسمت لبه‌های اسپیکر کلیپ 5 با سیلیکون لاستیکی حفاظت می‌شود و کنترل‌های هر دو اسپیکر از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند.  شاید از لحاظ ظاهری تغییرات جزئی بین این دو اسپیکر وجود داشته باشد اما به طور کلی سهولت در استفاده و ظاهر سبک و قابل حمل، از ویژگی‌های مثبت هر دوی این اسپیکرها به شمار می‌آیند.

جنس بدنه هر دو اسپیکر ترکیبی از پلاستیک و پارچه است. وجود این دو متریال در کنار یکدیگر ضمن ایجاد ظاهر زیبا باعث مقاومت بیشتر و وزن سبک و قابل حمل اسپیکرها می‌شود. وزن کلیپ 5 معادل 540 گرم و وزن کلیپ 4 معادل 239 گرم است. هر دوی این محصولات در رنگ‌های زیبا و متنوع تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانید از طریق سایت ما رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

مشخصات ظاهری اسپیکرهای JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

ماندگاری و طول عمر باتری در JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

در صورتی که به دنبال خرید کیف گوشی سامسونگ یا خرید اسپیکر قابل حمل با باتری با دوام و ماندگار هستید، می‌توانید از طریق سایت ما یعنی فروشگاه هیلاتل اقدام کنید. میزان ماندگاری و طول عمر باتری از جمله مسائل مهمی است که هنگام مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 باید به آن پرداخته شود. یکی از نقاط مثبت JBL کلیپ 5 در مقایسه با کلیپ 4 طول عمر بالای باتری آن است.

 به طوری که با یک بار شارژ می‌توانید طی مدت زمان بیشتری از اسپیکر استفاده داشته و به موسیقی گوش دهید. این مشخصه باعث شده تا کلیپ 5 انتخاب بهتری برای سفر‌ها باشد. میزان ظرفیت باتری در کلیپ 5 برابر با 4800  میلی آمپر ساعت و ظرفیت کلیپ 4 معادل 3885 وات ساعت است.

نوع باتری هر دوی این اسپیکرها لیتیوم پلیمری بوده و هر دوی این محصولات از طریق درگاه usb تایپ سی شارژ می‌شوند. میزان شارژدهی در کلیپ 5، 12 ساعت و در کلیپ 4 معادل 10 ساعت است. زمان مورد نیاز برای شارژ کلیپ پنج 2.5 ساعت بوده و در کلیپ چهار 3 ساعت است.

اتصال ها و قابلیت‌ ها در JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

هر دو مدل از این اسپیکرها با کمک بلوتوث اتصال به دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهند. اما کلیپ 5 نسخه جدیدتر بلوتوث را پشتیبانی کرده و اتصال آن پایدارتر و با کیفیت‌تر است. البته برخی از قابلیت‌های جدید مانند پشتیبانی از دستیار صوتی نیز در اسپیکر کلیپ 5 بهبود یافته و این موضوع باعث استفاده بهتر از این اسپیکر می‌شود. به طور کلی اگر با مقایسه JBL کلیپ 5 و JBL کلیپ 4 به دنبال یک اسپیکر هستید که قابل حمل باشد و اتصال بهتری را رقم بزند کلیپ 5 یک انتخاب عالی برای شما است.

اپلیکیشن تخصصی در اسپیکرهای JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

استفاده از اسپیکرهای قابل حملی که از اپلیکیشن تخصصی پشتیبانی می‌کنند راحت‌تر بوده و باعث می‌شود که بتوانید به راحتی در مکان‌های مختلف از اسپیکر بهره ببرید. هر دو اسپیکرهای کلیپ 4 و کلیپ 5 از اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند که این موضوع باعث شده این دو اسپیکر در لیست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین اسپیکرهای برند جی بی ال قرار بگیرند.

وجود اپلیکیشن JBL Portable در این اسپیکرها این امکان را به وجود می‌آورد که به راحتی اسپیکر را مدیریت کنید و از ویژگی‌ها و آپشن‌های مختلف آن بهره ببرید. استفاده از اپلیکیشن، اتصال چند اسپیکر به یکدیگر را برای ایجاد صدای استریو یا تقویت صدا فراهم می‌کند و دارای تنظیمات EQ به منظور بهبود کیفیت صدا نیز هست. با کمک اپلیکیشن می‌توانید به روز رسانی نرم‌افزار اسپیکر را انجام دهید و به کنترل پخش موسیقی و مدیریت دستگاه‌های متصل شده بپردازید. در مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 باید بگوییم که؛ تمام این قابلیت‌هایی که ذکر کردیم برای هر دو اسپیکر کلیپ 4 و کلیپ 5 صدق می‌کنند.

اپلیکیشن تخصصی در اسپیکرهای JBL کلیپ 4 و JBL کلیپ 5

بین JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 کدام را بخریم؟

با مطالعه مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کلیپ 4 را انتخاب کنید یا کلیپ 5؟ با وجود ویژگی‌هایی که ذکر کردیم، هر کدام از این اسپیکرها کاربردی و مناسب هستند. از طرف دیگر محصول برند معتبر و خیلی خوب JBL می باشند که این مسئله هر دوی آن‌ها را به اسپیکرهای پرفروش تبدیل کرده است. با این وجود دقت به برخی از تفاوت‌های جزئی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را بین این دو گزینه عالی انجام دهید. در هر صورت پس از انتخاب نهایی شما، هر کدام از این محصولات در سایت‌ ما قابلیت خرید و دسترسی دارند.

کلام پایانی

مقایسه JBL کلیپ 5 با JBL کلیپ 4 دید بازتری برای انتخاب به شما می‌دهد. هر دو این اسپیکرها کیفیت بالایی داشته و انتخاب بین آن‌ها بستگی به نیاز، سلیقه و فاکتورهای ذهنی خریدار دارد. درست است که جی بی ال کلیپ 5 از لحاظ کیفیت صدا و قابلیت اتصال، بهبود یافته‌تر است اما به طور کلی کلیپ 4 نیز از ویژگی‌‌های مثبت زیادی بهره می‌برد. این موضوع باعث شده همواره این دو اسپیکر، پرفروش و پرطرفدار باشند. جهت خرید هر کدام از این اسپیکرها با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب می‌توانید از طریق صفحه محصولات سایت ما یعنی فروشگاه اینترنتی هیلاتل اقدام کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.