هوم پاد اپل چیست؟

هوم پاد اپل چیست؟

هوم پاد اپل در واقع همان بلندگو هوشمند است که به خاطر برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته‌ از سایر اسپیکرها متمایز است. قابلیت‌های فنی و طراحی هوم پاد کاملا منحصر به فرد است که صدا را به خوبی پخش می‌کند و با وجود آن می‌توانید به راحتی به Apple Music متصل شوید.

این تجهیزات با گوش دادن به دستورات شما به پخش موسیقی می‌پردازند.‌ در حقیقت این اسپیکر هر فرامین صوتی را گوش داده که یا به دستگاه دیگر و یا سیستم خود انتقال می‌دهد. هوم پاد مثل اسپیکر جی بی ال وغیره تکنولوژی شگفت انگیزی دارد؛ اما برخلاف سایر مدل‌ها به  آن مترجم انسان و اشیاء‌های دیگر می‌نامند.

هوم پاد اپل دستیاری صوتی سیری را دارد که با وجود آن می‌توانید آهنگ درخواستی خود را اعلام کنید تا پخش شود. به جز این قابلیت‌ها می‌توانید به پیامک‌های خود، ایمیل وغیره جواب دهید؛ علاوه بر این‌ها امکان تماشا فیلم با اپل تی وی نیز وجود دارد.

این وسیله قابلیت‌های حیرت آوری دارد، به طوری که شما حتی اگر از خانه دور باشید هم می‌توانید تجهیزات ایمنی خانه را کنترل کنید. حتی امکان خامش و روشن کردن لامپ‌های خانه با داشتن این وسیله وجود دارد.

ویژگی های هوم پاد اپل

هوم پاد وسیله‌ای شگفت انگیز است که با انتشار آن در دنیا غوغا به پا شده است. اگرچه، هوم پاد نسل دوم نسبت به اول ویژگی‌های بهتری دارد. به طوری که با سیستم اپل کاملا سازگار است. در ادامه مزایا هوم پاد را بیان خواهیم کرد.

  • کیفیت صدا بالا

طراحی هوم پاد به شکلی است که صدایی واضح با کیفیت بالا پخش می‌کند. در واقع این اسپیکر صدا را با وضوح بالا و ووفر با سرعت و توییتر تشکیل دهنده پخش خواهد کرد. نسل دوم این وسیله از چهار میکروفون تشکیل شده که یک ووفر ۴ اینچی دارد. بدین ترتیب امواج صوتی را حتی با افزایش صدا با کیفیت بالا و بدون اعوجاج ارائه می‌کند.

البته هوم پاد مینی اپل یک درایو تمام برد دارد که توسط آن و رادیاتورهای غیرفعال هدایت می‌شود. با وجود این تجهیزات در هوم پاد مینی، بدون اینکه صدا و یا فرکانسی قربانی شود، موسیقی به بهترین شکل پخش می‌شود. پس اگر به فکر خرید اسپیکر با کیفیت صدا عالی هستید این مدل گزینه خوبی است.

  • سازگاری با اکوسیستم اپل

اگرچه این ویژگی به اندازه سایر مزایا متحیر کننده و عجیب نیست؛ اما در هر صورت این وسیله کاملا با سیستم اپل مچ است و به خوبی با این اکوسیستم عمل می‌کند. به طوری که می‌توانید به شکل کاملا یکدست و منظم آن را به اپل وصل کنید.

  • طراحی خاص و منحصر به فرد هوم پاد

کمپانی اپل همیشه از نظر طراحی در جهان حرف اول را می‌زند. در واقع یکی از دلایل موفقیت آن طراحی‌های خاص تجهیزات این شرکت است. هوم پاد اپل هم از این قاعده مستثنی نیست. اندازه هوم پاد معمولا کوچک و جمع و جور است و طرح مینیمال و شیکی دارد.

ویژگی های هوم پاد اپل

  • قابلیت کنترل هوشمند خانه

هوم‌ پاد اپل قابلیتی دارد که به واسطه آن می‌توان گجت‌های هوشمند خانه را کنترل کرد. اگرچه سیری هم این ویژگی را دارد؛ اما با وجود این وسیله توانایی آن‌ هم بهبود یافته است؛ چراکه پلتفرم اپل و هوم کیت با هم ادغام می‌شوند.

معایب هوم پاد

در حالی که هوم پاد قابلیت‌های شگفت انگیز و ویژگی‌های بسیاری دارد و گاها عملکرد بی نقصی را هم از خود نشان می‌دهد؛ اما با این وجود با خرید هوم پاو معایبی هم شامل حال شما می‌شود که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

  • قیمت گران‌تر

قیمت این وسیله در مقایسه با دیگر تجهیزات گران‌تر است. در واقع شرکت‌های رقبا این وسیله را با بها کمتر عرضه می‌کنند. البته با در نظر گرفتن سیستمی که در این تجهیزات به کار رفته، پس خرید آن‌ها ارزشمندتر است؛ اما اگر به دنبال اسپیکرهای اقتصادی هستید به سراغ سایر گزینه‌ها بروید.

  • سازگاری محدود با انواع اکوسیستم‌ها

هوم پاد اپل فقط با آیفون سازگاری دارد و نمی‌توان آن را به اندروید متصل کرد. این مسئله ممکن است برای خیلی از افراد آزار دهنده باشد. ضمن اینکه این اسپیکر بلوتوث ندارد، پس حتی نمی‌توان از این طریق آن را به سیستمی وصل کرد.

  • عدم پشتیبانی کامل از Spotify

یکی از ایرادات بزرگ هوم پاد عدم سازگاری و پشتیبانی از سیستم محبوب یعنی Spotify است. در حالی که به واسطه سایر اسپیکرها می‌توان آهنگ، پادکست و پلی لیست دلخواه را از این سیستم آن هم به طور مستقیم پخش کرد؛ اما این کار با هوم پاد ممکن نیست.

  • عملکرد ضعیف سیری

سیری را می‌توان مسئول هر چیزی در هوم پاد معرفی کرد که عملکرد آن در برابر سایر رقبا ضعیف‌تر است. سیری فقط یک تایمر را کنترل و تنظیم می‌کند؛ اما سایر دستیارهای صوتی می‌توانند چندین تایم را تنظیم کنند.

چگونه از HomePod استفاده کنیم؟

کافیست هوم پاد را یا هوم پاد مینی را به برق وصل کرده و سپس در انتظار شنیدن صدا زنگ و دیدن نور سفید ضربانی شکل بمانید. بعد از مشاهده آن، قفل صفحه گجت هوشمند آیفون را باز کرده و آن را در کنار هوم پاد قرار دهید. بعد از مشاهده Setup روی آن کلیک کرده و بعد دستورالعمل لازم را برای ادامه این کار مطالعه کنید.

در صورتی که از شما درخواست شد، باید هوم پاد را در محدوده آیفون قرار دهید تا عملیات به طور کامل تکمیل شود.

چگونگی استفاده از هوم پاد

صدای HomePod اپل چگونه است؟

قدرت صوتی هوم پاد اپل در میان رقبا حرف اول را می‌زند. در این وسیله نوعی درایو فول رنج وجود دارد که مجهز به مگنت نئودیمیوم است. طبق توضیحات اپل در مورد این وسیله وجود این موارد منجر به ایجاد باس عمیق با فرکانس بالا خواهد شد.

ضمن اینکه هوم پاد اصل اپل از چینش ۷ توییتری برخوردار است که هر کدام درایو منحصر به فردی دارند. با این حال که در هوم پاد مینی سخت افزار کمی وجود دارد؛ اما هوم پاد مینی اصول آکوستیک دارد که از این نظر مشابه هوم پاد است.

نحوه عملکرد هوم پاد مینی اپل

هوم پاد از فناوری و تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای برخوردار است که توانایی تحلیل و تجزیه آکوستیک اتاق را دارد. این وسیله به طور اتوماتیک به خروج صدا با کیفیت بالا می‌پردازد. هوم پاد با ویژگی تجزیه اتوماتیک فضا و بلندگو با محل خود سازگار خواهد شد و صدای متعادلی را خارج می‌کند.

نحوه عملکرد هوم پاد مینی اپل

سخن پایانی

هوم پاد اپل یک بلندگو کاملا هوشمند است که صدایی دلپذیر دارد و به خوبی با سیستم اپل سازگار می‌شود. اگرچه، گاها به خاطر عملکرد نا امید کننده سیری و سازگاری محدود استفاده از آن برای همه کاربران سخت می‌شود؛ اما اگر تمام تجهیزات خانه و گجت‌های شما اپل هستند می‌توانید از این وسیله به راحتی استفاده کنید. در صورت لزوم هم سوالات خود را با مشاوران هیلاتل در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.