گلس پرایوسی چیست

گلس پرایوسی چیست

با وجود یک محافظ تلفن همراه یا گلس پرایوسی اطلاعات تلفن شما مخفی می‌ماند و هیچ کس نمی‌تواند وارد حریم شخصی شما شود. یکی از معضل‌های افراد در مکان‌های شلوغ به سرقت رفتن اطلاعات آن‌ها و یا به اصطلاح هک شدن است. در حالی که با وجود یک گلس محافظ قوی این اتفاق نخواهد افتاد؛ زیرا افراد نمی‌توانند نگاه‌های زیرکی داشته باشند و اطلاع شما را دریافت کنند.

قطعا حفظ حریم شخصی یک چالش در دنیای امروزی به شمار می‌رود؛ چراکه دیگر هک کردن گوشی فقط با وصل شدن به گوشی نیست. بلکه با یک نگاه یواشکی یا اصطلاحا هک بصیری هم قابل انجام است. در ادامه به بررسی بیشتر گلس محافظ پرایوسی و ویژگی و عملکرد آن خواهیم پرداخت.

مزایا گلس پرایوسی

اگرچه بیشتر افراد گلس پرایوسی را با ویژگی حفظ حریم شخصی می‌شناسند؛ اما ویژگی‌های دیگری هم دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  • حفظ حریم شخصی و اطلاعات سری در برابر دیگران
  • حفاظت از صفحه نمایش در برابر هر گونه ضربه و آسیب
  • تنوع بالا گلس‌های پرایوسی
  • حفظ صفحه نمایش در برابر تابش خورشید
  • نور مصنوعی ورودی به چشم را کاهش می‌دهد.
  • پوشش ضد اثر انگشت
  • استفاده راحت از تلفن همراه با وجود گلس پرایوسی
  • نصب راحت و بدون دردسر

مزایا گلس پرایوسی

معایب گلس پرایوسی

درست است که این وسیله از مزایای متعددی برخوردار است؛ اما معایبی هم دارد که در زیر درج شده‌اند. البته لازم است اضافه کنیم که این محصول مزایا بیشتری دارد.

  • کاهش کیفیت و روشنایی صفحه نمایش
  • کمتر شدن وضوح و دید واضح صفحه تلفن همراه
  • استفاده سخت در برابر شرایط نوری مختلف
  • وجود محدودیت در صفحه نمایش و زاویه دید برای استفاده گروهی
  • قیمت بالاتر
  • افزایش ضخامت صفحه نمایش
  • استفاده غیر مستقیم از باتری
  • افزایش وزن کلی دستگاه
  • کاهش عمر مفید باتری

کاربرد گلس پرایوسی

اگرچه گلس‌های پرایوسی بیشتر به خاطر ویژگی جلوگیری از سرقت اطلاعات آن هم توسط افراد بیگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما این تنها کاربرد گلس پرایوسی نخواهد بود. در واقع این تجهیزات در کنار محافظت از صفحه نمایش در برابر نگاه‌های سودجویانه به حفظ فیزیکی تلفن همراه در برابر هر ضربه و آسیبی نیز می‌پردازد. در صورت نیاز به خرید گلس گوشی کافیست کلیک نمایید.

به طوری که احتمال ایجاد هر گونه خط و خش و یا ضربه را تا حداقل امکان کاهش می‌دهد؛ علاوه بر تمامی کاربردهای مفید، این وسیله از قابلیت ضد تابش نور خورشید برخوردار است که فیلتری برای نور آبی محسوب می‌شود. پس برای خرید گلس پشت گوشی می‌توانید به سراغ این مدل بروید.

کاربرد گلس پرایوسی

انواع گلس پرایوسی

مطمئنا برای آنکه یک گلس مناسب را خریداری کنید باید تمامی اطلاعات مربوط به آن مثل انواع گلس را مطالعه کنید. در واقع باید بدانید که از این وسیله انواع مختلفی تولید و وارد بازار می‌شود که از این نظر همچون گلس معمولی هستند. انواع گلس پرایوسی شامل موارد زیر است:

گلس PET پرایوسی

این مدل گلس رایج‌ترین نوع گلس پرایوسی به شمار می‌رود که از پلاستیک سخت و فشرده ساخته شده و نصب و استفاده آسانی دارد. با وجود چسب سیلیکون، این گلس به راحتی بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. گلس PET در دو نوع مات و براق است که قاعدتا نوع براق شفاف تر از مدل مات است.

 با این حال این نوع گلس به بهترین شکل از صفحه نمایش محافظت می‌کند که هر دو نوع آن ضربه و آسیب وارده به صفحه نمایش را کاهش می‌دهند. از طرف دیگر اجازه دیدن اطلاعات شما به غریبه‌ای را نمی‌دهند.

گلس TPU پرایوسی

این گلس از انعطاف بالایی برخوردار است که از صفحه نمایش تلفن همراه در برابر هرگونه خط و خش محافظت خواهد کرد. این نوع گلس پرایوسی کمی سخت‌تر از مدل بالا ساخته و تولید می‌شود که به همین دلیل توانایی بیشتری برای محافظت از صفحه نمایش گوشی را از خود نشان می‌دهد.

وجود قابلیت انعطاف پذیری در این وسیله باعث شده تا حتی اگر گوشی از دست شما بیفتد هم هیچ خط و خشی روی آن ایجاد نشود.

گلس شیشه‌ای پرایوسی

اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از گلس شیشه‌ای به جای پلاستیکی استفاده کنند. به همین خاطر این نوع گلس پرایوسی طرفداران بیشتری دارد. این گلس کاملا شفاف است و کیفیت و کارایی عالی دارد ‌ه یکی از ویژگی‌های گلس شیشه‌ای پرایوسی مقاومت بالا آن است.

نحوه عملکرد گلس پرایوسی

بیشتر گلس‌های پرایوسی با توجه به فناوری جدید ساخته می‌شوند که این تکنولوژی با عنوان Micro Louvre نامیده می‌شود. جالب است بدانید که این فناوری به شکلی است که نور را فقط از زاویه مشخصی از صفحه نمایش عبور می‌دهد.

لایه‌های فیلتر دار که در این گلس وجود دارد در زاویه ۶۰ و ۹۰ درجه تنظیم می‌شوند تا هر کسی که در زاویه‌ای به جز این دو قرار دارد نتواند صفحه نمایش را مشاهده کند.

نحوه عملکرد گلس پرایوسی

ایا خرید گلس پرایوسی گوشی توصیه می‎‌شود؟

هیچ جواب قطعی را نمی‌توان برای این سوال مطرح کرد؛ زیرا این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با توجه به نیاز و شرایط خود این وسیله را تهیه کنید؛ اما این طور به نظر می‌آید که اگر اطلاعات مالی و داده‌های حساسی در تلفن همراه خود ندارید، پس نیازی به تهیه این وسیله هم نخواهید داشک.

با این حال اگر همواره و در زمان‌های طولانی در اماکن عمومی هستید و نمی‌خواهید اطلاعات گوشی هوشمندتان به سرقت برود و یا فرد کنجکاوی در گوشی شما نگاهی بیندازد، پس خرید این گلس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سخن پایانی

گلس پرایوسی نیز همانند سایر محافظ‌های گوشی از صفحه نمایش حفاظت می‌کنند؛ اما از آنجایی که به واسطه تکنولوژی و فناوری منحصر به فرد ساخته شده، توانایی‌های خاص و قابلیت‌های اضافه‌تری هم دارد.

به عنوان مثال فقط فردی که تلفن همراه رو به رو آن قرار گرفته می‌تواند صفحه نمایش را مشاهده کند و افراد اطراف آن هیچ چیز جز صفحه سیاه نخواهند دید. اگر سوال دیگری در مورد این محصول دارید می‌توانید با مشاوران سایت هیلاتل در میان بگذارید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.